علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



وقتی سلطان جنگل از ترس بالای درخت می‌رود!


خبر آنلاین نوشت: دیلی میل در گزارشی آورده است: «چارلز کامین» ۶۳ ساله و همسرش که همراه با تور گردشگری به منطقه حفاظت شده ماسایی مارا رفته بودند، با اتفاقی باورنکردنی مواجه شدند. آنها شیری را دیدند که از ترس گله بوفالوها به بالای درخت رفته است.

چارلز که یک ارتشی بازنشسته است درباره لحظات عجیبی که شاهد بوده نوشته که از دور تعقیب و گریز بوفالوها و یک شیر نر که هر لحظه به آن‌ها نزدیک‌تر می‌شوند، را می‌بیند و درحالیکه از این پدیده متعجب بوده شیر را می‌بیند که مانند یک گربه از درخت بالا می‌رود. به نظر می‌رسد این شیر نر برای صبحانه به فکر شکار یک بوفالو از میان این گله می‌افتد که با واکنش و ضد حمله آن‌ها مواجه می‌شود.

آنطور که عکس‌ها نشان می‌دهد شیر نر آن‌قدر ترسیده که تا دور شدن بوفالوها از درخت بالای آن می‌ماند و وقتی فرصت را مهیا می‌بیند به سرعت از درخت پایین آمده و فرار می‌کند.


ویدیو مرتبط :
شیر از ترس فیل در بالای درخت/سلطان جنگل عوض شد