سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رژه الاغ ها مکانی برای اعتراض مکزیکی ها به ترامپ


رژه الاغ ها مکانی برای اعتراض مکزیکی ها به ترامپخبرگزاری صدا و سیما/ مواضع دونالد ترامپ مبنی بر لزوم ایجاد دیواری میان آمریکا و مکزیک خشم مردم مکزیک را برانگیخته است.

مراسم رژه الاغ ها در شهر « اوتومبا» در مکزیک برگزار شد. صاحبان الاغ ها لباس هایی را به آنها پوشانده بودند. بیشترین نماد استفاده شده در این لباس ها هم نمادی بود که دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در تبلیغات انتخاباتی خود از آن استفاده می کند.برخی از این افراد حتی موهای جلو سر الاغ های شان را هم به رنگ بلوند درآورده بودند تا به رنگ موی سر دونالد ترامپ شبیه باشد.
حدود سی و یک الاغ در مراسم رژه الاغ ها در شهر اوتومبا در شصت و چهار کیلومتری مکزیکوسیتی حضور داشتند. صاحبان این حیوانات از مقام های مکزیک درخواست کردند از انقراض الاغ ها جلوگیری کنند.
رسانه های محلی مکزیک اعلام کرده اند استفاده از الاغ در فعالیت های کشاورزی این کشور در مقایسه با گذشته بسیار کاهش یافته است.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
اعتراض واشنگتن پست به مسابقه کاریکاتور ترامپ در ایران