سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امکان استفاده از دستیار صوتی کورتانا در برنامه پیام‌رسان ویندوز


امکان استفاده از دستیار صوتی کورتانا در برنامه پیام‌رسان ویندوزترنجی/ همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، کاربران، می‌توانند از دستیار صوتی مایکروسافت کورتانا برای خواندن و ارسال پیام‌ها، استفاده نمایند. با این‌حال، به‌نظر می‌رسد مایکروسافت برای افزایش قابلیت‌های کورتانا در این زمینه، برنامه‌هایی دارد. در آخرین بیلد داخلی از سیستم‌عامل ویندوز 10 موبایل، کاربران می‌توانند کورتانا را به‌عنوان برنامه پیش‌فرض پیام‌رسان انتخاب نمایند.

ویژگی‌ مذکور در بیلد 14288 ویندوز 10 موبایل، مشاهده شده است اما به‌نظر نمی‌رسد در حال‌حاضر، چندان مفید باشد. برطبق این گزارش، در حالی‌که مایکروسافت کورتانا می‌تواند به‌عنوان برنامه پیش‌فرض پیام‌رسان انتخاب شود، این قابلیت چندان تاثیری بر نحوه مشاهده پیام‌های دریافتی ندارد و هنگامی‌که پیامی دریافت می‌شود، کاربران، هم‌چنان باید از برنامه پیام‌رسان اصلی برای مشاهده پیام دریافتی استفاده نمایند.

هنوز روشن نیست که این ویژگی، چگونه کار می‌کند و ممکن است تنها یک باگ به‌دلیل اشتباه در مانیفست برنامه، باشد. با این‌حال، در صورتی‌که مایکروسافت برای گسترش قابلیت‌های کورتانا برنامه داشته باشد، بسیار جالب خواهد بود که این دستیار صوتی بتواند با افرادی که برای شما پیام ارسال می‌کنند، گفت‌وگو نماید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
کورتانا دستیار صوتی ویندوز فون به ویندوز 10 می آید