سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بهزیستی استهبان 44 جلسه پیشگیری از اعتیاد برگزار کرد


عبدالرسول سائلی دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: حدود پنج هزار نفرمخاطب برنامه های پیشگیرانه در حوزه سوء مصرف مواد مخدر شناسایی شدند و از این تعداد بیش از 3100 نفر در این کارگاه ها حضور یافتند.
مدیر بهزیستی استهبان با اشاره به نقش کارشناسان واحد پیشگیری این نهاد و 50 نفر از اعضای گروه های مددرسان و گروه های همیار در برگزاری این نشست ها اظهارداشت: برگزاری سه همایش ، توزیع بیش ازپنج هزار بروشور با موضوعات آگاه سازی ومصون سازی و برپایی نمایشگاه های تخصصی پیشگیری از اعتیاد در ادارات، مراکز ، روستاهای تابعه از جمله برنامه های اجرا شده برای پیشگیری از اعتیاد و مصرف مواد مخدر در سال جاری بوده است.
وی افزود: بهزیستی و توانبخشی با توجه به رسالت انسانی خود لازم می داند آموزش های مهارت های زندگی وارتباطی،آموزش های تخصصی پیشگیری از اعتیاد ویژه نوجوانان در خطر اعتیاد و والدین آنها ممارست ورزد.
سائلی ادامه داد: این آموزش ها با هدف افزایش واحیای عزت وکرامت فردی ،خانوادگی،تقویت مشارکت اجتماعی خانواده ها، مصون سازی خانواده ها، ارائه آموزش های لازم در زمینه های ترغیب به درمان اعتیاد برای خانواده های مصرف کننده صورت گرفته است.
او گفت: شناخت علل گرایش به اعتیاد وآموزش خانواده ها می تواند اثرات مهم وموثری را در کاهش تقاضا و پیشگیری از این بلای خانمان سوز در بین نوجوانان، جوانان و کاهش وقوع جرم داشته باشد.
1876

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
همایش بزرگ پیشگیری از اعتیاد در نیر برگزار شد