سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نمایشگاه تولیدات عرصه اقتصاد مقاومتی بسیج در قصرشیرین برپا شد


به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ پاسدار علی احمد پور روز دوشنبه در حاشیه برپایی این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این نمایشگاه آثار و تولیدات جامعه بسیج با هدف توسعه تولیدات بومی و محلی، ایجاد اشتغال پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی و با هدف محرومیت زدایی منطقه به نمایش گذاشته شده است.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه به مدت پنج روز در محل حوزه بسیج خواهران برپا شد و آماه بازدید علاقه مندان است.
وی اظهار داشت: در این نمایشگاه محصولاتی همچون عسل، تولیدات حوزه صنایع دستی از جمله تابلو فرش، گیوه، کیف چرم، گل سازی، قاب گلدوزی شده و دیگر محصولات حوزه مشاغل خانگی عرضه شده است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین افزود: تاکنون چهار میلیارد و600 میلیون ریال تسهیلات مشاغل خانگی به طرح های این بخش پرداخت شده است.
سرهنگ پاسدار احمدپور بیان کرد: بسیج دارای ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف است که مسئولان برای نیل به خودکفایی باید از این ظرفیت ها و توانمندی ها استفاده کنند.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27هزار نفر جمعیت دارد.ک/3
7079/3012/8066

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بسیج و اقتصاد مقاومتی/گفتگو با رئیس سازمان بسیج سازندگی