سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مقام انگلیسی: گزارش سازمان ملل درباره یمن را بسیار جدی می‌گیریم


به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، معاون وزیر خارجه انگلیس روز پنج‌شنبه گفت یافته‌های سازمان ملل درباره جنایات همپیمان این کشور یعنی عربستان در یمن علیه غیرنظامیان را، بسیار جدی می‌گیرد.

به نوشته دیلی‌میل به نقل از رویترز، سازمان ملل روز چهارشنبه گزارشی منتشر کرد که بر اساس آن معلوم می‌شود ائتلاف سعودی، غیرنظامیان را در یمن هدف قرار داده است.

این گزارش بر دولت انگلستان فشار سیاسی وارد کرد چراکه دولت انگلیس نظامیان عربستان را آموزش داده و میلیاردها پوند تسلیحات نظامی به این کشور صادر کرده است.

«توبیاس الوود» معاون وزیر خارجه انگلستان در این زمینه گفت، هنوز گزارشی رسمی از سوی سازمان ملل دریافت نشده است.

وی افزود «من این گزارش را بسیار جدی می‌گیرم و تعهد می‌دهم با سعودی‌ها در سطحی بسیار بالا به گفت‌وگو بنشینم تا درباره این اتهام‌ها صحبت کنیم.»

ماه مارس سال گذشته میلادی ائتلافی سعودی حملاتی هوایی علیه غیرنظامیان یمن آغاز کرد که همواره با حمایت‌های نظامی انگلستان همراه بوده است.

انتهای پیام/

 

 

http://fna.ir/B51LSJ


ویدیو مرتبط :
استقبال مشروط یمن از مذاکرات سازمان ملل