سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



۲۹ هزار مسکن مهر در پردیس آب، برق و گاز ندارند/ ۵۰۰۰ واحد مسکونی آماده تحویل


به گزارش خبرگزاری فارس، احمد اصغری مهرآبادی در جریان بازدید از شهر پردیس درخصوص روند پیشرفت فیزیکی مسکن مهر در این شهر اظهار داشت: امسال چندین بار از پروژه های عمرانی در فازهای مختلف شهر جدید پردیس بازدید کرده ام، که این عملکرد نسبت به نقاط دیگر کشور بسیار مثبت، خوب و میزان فعالیت در این شهر بسیار گسترده است.

وی تصریح کرد: روند رو به رشد در پردیس نسبت به اوایل سال بسیار بیشتر و فعالیت در این پروژه ها چشمگیر است و اکنون روند ساخت و ساز در پردیس مثبت ارزیابی میشود و این حرکت بسیار امیدوار کننده است.

مهرآبادی افزود: فعالیت در پروژه های عمرانی، زیربنایی و روبنایی فازهای مختلف شهر جدید پردیس به ویژه در فاز 11 با انگیزه و شتاب بالایی همراه است و پیمانکاران با سرعت مشغول به کار هستند.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز از پروژه های فاز 11, فاز 5 ( پروژه انبوه سازان)، مخازن، خطوط انتقال و منبع های ذخیره آب بازدید کردیم که کار تکمیل این پروژه ها نیز با سرعت در حال انجام و تکمیل است.

وی تصریح کرد: این اقدامات روبنایی و زیربنایی برای افتتاح پروژه های مسکن مهر بسیار مهم و حیاتی است زیرا اگر این موارد زیربنایی به اتمام نرسد نمی توان به موقع واحدهای مسکن مهر پردیس را تحویل داد.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با فعالیتی که در پردیس انجام شده اکنون در این شهر حدود 29 هزار واحد مسکن در مرحله نازک کاری است، و ما برای تحویل این واحدها در انتظار اتمام و اتصال خطوط انتقال آب, فاضلاب, برق و گاز هستیم.

مهرآبادی اظهار کرد: طبق وعده داده شده تا پایان سال, حدودا 5 هزار واحد مسکن مهر آماده تحویل است, برهمین اساس کلیه همکاران در شرکت عمران شهرجدید پردیس اقدامات فوق العاده ای را انجام داده اند. بر سرعت کار افزوده و امیدها را در دل متقاضیان زنده کرده اند.

مجری ویژه وزیر راه و شهرسازی در پروژه های مسکن مهر کشور افزود: با توجه به اینکه برنامه دولت در سال آینده اتمام پروژه های مسکن مهر در کشور است، ما با سرعت بیشتری کارها را انجام میدهیم، اما کار ساخت دیوار حائل و تونل های ورودی فاز 11 هزینه های زیادی را به دولت تحمیل کرده است و این مورد را باید خود متقاضیان آمده و مشاهده کنند و ببینند که چه کارهای بزرگ و عظیمی در شهر جدید پردیس در حال انجام است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: امیدوارم دوستان کماکان و هرچه بیشتر در این شهر برای رسیدن به اهداف دولت و پایان این پروژه در سال 95 تلاش کنند و به آن جامع عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/OV6G4A


ویدیو مرتبط :
واگذاری ۵۰۰۰ واحد مسکونی مهر در پردیس