سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امام جمعه قزوین: دشمنان به دنبال تغییر هویت فرهنگی ما هستند


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالكریم عابدینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر قزوین افزود: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند كه ما مخالف یادگیری زبان نیستیم و در حدی كه ضرورت دارد ایرادی ندارد اما زبان‌های دیگر هم باید مورد توجه قرار گیرد.
به گفته حجت الاسلام عابدینی، نباید زبان فارسی خودمان را تحقیر كنیم و نسبت به زبان عربی كه زبان قرآن و از جایگاه محكمی برخوردار است، بی توجه باشیم.
وی یادآور شد: مردم زبان انگلیسی را در حد نیاز یاد می‌گیرند اما اینكه برخی تنها به این زبان وابسته باشند، كار اشتباهی است.
وی با اشاره به اینكه آمریكا در گذشته خواستار تغییر تاریخ از هجری به شاهنشاهی و نوع پوشش مردم ما بود اما تیرش به سنگ خورد، ادامه داد: این در حالی بود كه آنان تغییر خط و زبان را نیز در دستور كار خود قرار داده بودند تا جاییكه این روش در كشور تركیه پیش رفت اما عالمان دینی در كشورمان، مانع این كار شدند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین اضافه كرد: تغییر خط و زبان، نشان دهنده آن است كه آنان همچنان امیدوارند اما ما باید كاری كنیم تا آنان این امید را به گور ببرند و بی شك، ملت مومن و انقلابی ما این اجازه را به آنان نخواهد داد.
به گفته امام جمعه قزوین، در جنگ اراده ‌ها یقین داریم كه اراده خداوند پیروز خواهد بود و این پیروزی وعده الهی است.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی با اشاره به اینكه بسیاری از تحلیل های سیاسی انجام شده باید مبتنی بر قرآن و ریشه دینی باشد، افزود: این مهم باید مودبانه در خدمت قرآن قرار گرفته تا كلام خداوند آنگونه كه هست، دریافت شود.
7389/8054/2007/1042

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
امام خامنه ای|تغییر هویت اشخاص و افکارشان از اول انقلاب