سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرهنگ معارف دینی در زندگی عموم جاری شود


حجت الاسلام محمدحاج ابوالقاسم دولابی روز پنجشنبه در مراسم جشن بزرگ عید مبعث كه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم زنجان برگزار شد، افزود: تمسك به قرآن و ائمه اطهار(ع) می تواند فرد را از آلودگی ها و انحراف ها نجات دهد و در تمامی ابعاد زندگی او متبلور شود.
وی با اشاره به اینكه در دین مبین اسلام اعیاد مختلفی گنجانده شده است، اظهار كرد: عید مبعث یكی از بزرگترین اعیاد مذهبی مسلمانان به شمار می رود كه بالاتر از اعیاد دیگر است.
حجت الاسلام دولابی افزود: مبعث برترین و والاترین عید و اتفاقی بی نظیر در تاریخ بشریت است.
منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: روز مبعث خداوند متعال انسانی شایسته 'حضرت محمد(ص) 'را لایق و شایسته دید و با گفت و گوی مستقیم ایشان را به پیامبری مبعوث كرد.
وی بیان كرد: به فرمان خداوند، حضرت محمد(ص) مأمور شد مردم را به سوی پروردگار خویش بخواند، پروردگاری كه جهان و انسان را آفرید و آنچه را نمی دانست، به او آموخت.
حجت الاسلام دولابی با بیان اینكه پرودگار جهان تكالیفی را بر عهده مسلمانان نهاده است، گفت: برخی افراد از انجام دادن تكالیف قصور می كنند در حالی كه اولیای الهی هرگز از انجام دادن آن، احساس رخوت و سختی نداشتند و دستور خداوند را اطاعت كردند.
وی اظهار كرد: گسترش و تسری مفاهیم دینی و قرآنی در تمامی ابعاد زندگی نتایج و آثار مفیدی به دنبال دارد كه باید به این موضوع بیش از گذشته توجه كرد.
منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: خواندن دو صفحه از قرآن كریم در هر روز عمل به شیوه پیامبر(ص) است.
6085/7320

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جشنواره فرهنگ هنر و معارف فاطمی