سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کار برای خدا ماندگار است/ اوقاف دستگاه اهل بیت(ع) و قرآن است


به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین محمدی نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه صبح امروز چهارشنبه 16 دی ماه در همایش مشترک معاونین و مدیران کل ستادی و استانی با اشاره به اینکه باید کارها را برای خدا و با نیت خالص انجام دهیم، اظهارداشت: اگر کار برای خدا باشد ماندگار است و خداوند نیز خیر و برکت می‌دهد و به رشد و نمو می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خالصانه برای خدا کار انجام می داد، تصریح کرد: خداوند روز به روز به اقدامات امام(ره) برکت داد و این اقدامات از بین نمی‌رود و باید ما نیز سختی ها و تلاش های خود را برای خدا انجام دهیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف، دستگاهی برای اهل بیت(ع) و قرآن است، گفت: هر مقدار در اجرای امور و وظایف خود در این دستگاه خلوص داشته باشیم، خداوند برکت، خیر و رشد می‌دهد و اگر اخلاص کم باشد، تمام خیر و برکت‌ها از بین می‌رود.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اضافه کرد: ارائه گزارش کار، مطرح کردن شخص نیست و منافات با خلوص نیت ندارد بلکه برای مطرح کردن تلاش‌های مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه سازمان اوقاف در ایام اربعین حسینی بدون توجه به هیچ قیدی و در نظرگرفتن پست‌های اداری به زائران خدمت‌رسانی کرد، گفت: در قالب این برنامه عطوفت و صفای مثال‌زدنی میان ادارات کل مختلف ایجاد شد و ما برای استمرار موفقیت‌ها نیازمند این روحیه هستیم.

حجت الاسلام محمدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور، تصریح کرد: ایشان فرمودند؛ قرارگاه تنها برای جنگ نیست بلکه برای کارهای مهم باید برنامه‌ریزی کند و در زمان جنگ تحمیلی برای برنامه‌های نظامی برنامه‌ریزی می‌کرد و در شرایط کنونی برای مقابله با جنگ فرهنگی‌، دینی و مذهبی دشمن باید برنامه‌ریزی کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه سردار شهید همدانی بدون هیچ قید و بندی تلاش و فعالیت می‌کرد و بدون نام و نشان بود، افزود: تشییع وی چه در تهران و چه در همدان با جمعیتی مثال زدنی انجام شد که نشان از آن است که اخلاص در نیت چه ثمراتی خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: خداوند وعده داده است که هرکس خالصانه عمل کند، در همین دنیا پاداشش را دریافت خواهد کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UEZ4EE


ویدیو مرتبط :
جایگاه اهل بیت در قرآن و کتب اهل سنت