سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیاز ۷۰۰ میلیاردی برای استانداردسازی سیستم گرمایشی ۹۶ هزار کلاس درس


مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «آخرین وضعیت سیستم‌های گرمایشی مدارس کشور چگونه است؟»، اظهار داشت: استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس در حال انجام است.

وی افزود: در مجموع 200 هزار کلاس درس کشور نیاز به استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی داشت که در سال گذشته 64 هزار کلاس درس کشور به این سیستم استاندارد مجهز شد.

رئیسی با بیان اینکه در سال جاری و تا پایان سال 40 هزار کلاس درس دیگر به سیستم گرمایش استاندارد مجهز خواهد شد، خاطرنشان کرد: با انجام این روند، 96 هزار کلاس درس دیگر نیاز به استانداردسازی سیستم گرمایشی در کشور دارد که انجام آن با در نظر گرفتن تأمین اعتبارات لازم تا سال 1396 به طول خواهد انجامید.

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: از زمان شروع استانداردسازی گرمایش مدارس کشور تا پایان سال جاری 104 هزار کلاس درس به سیستم حرارت مرکزی مجهز می‌شوند.

وی با اشاره به هزینه‌های مورد نیاز برای استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: هر کلاس درس برای استانداردسازی به 7 میلیون تومان نیاز دارد که در مجموع چیزی حدود 700 میلیارد تومان اعتبار برای انجام این کار نیاز داریم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در خصوص بخاری‌های تابشی که قبلاً در برخی مدارس نصب شده است، تصریح کرد: این دسته از بخاری‌های تابشی مربوط به مدارس کوچک با یک کلاس و یا تعداد کلاس‌های درس کم و در مناطق دور افتاده کشور بود.

انتهای پیام/

http://fna.ir/T3IJQB


ویدیو مرتبط :
سیستم گرمایشی کفی