سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بارش برف در البرز و ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین


سرهنگ رضا اکبری عصر یکشنبه درگفت وگو با خبرنگارایرنا، افزود:اکنون ترافیک درلاین شمالی بزرگراه تهران -کرج ازمحدوده خاتم تا پل فردیس و در آزادراه کرج -قزوین ازمحدوده پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری ترافیک سنگین و پرحجم است.
وی اضافه کرد: درلاین جنوبی آزادراه تهران - کرج و قزوین درحال حاضر ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.
اکبری گفت : هم اکنون وضعیت ترافیک در جاده کرج -چالوس عادی است.
وی خاطرنشان کرد: این حجم ترافیک بیشتر به دلیل لغزنده بودن محورها است که رانندگان علاوه برسرعت مطمئنه قوانین راهنمایی ورانندگی را رعایت کنند.
وی گفت : درحال حاضر تمام محورهای ارتباطی استان البرز بارش برف است اما این بارش در محور کرج - چالوس و هشتگرد و نظرآباد بیشتر است .
اکبری خاطرنشان کردکه همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان بویژه درمحورهای کوهستانی الزامی است و درصورت نداشتن زنجیر چرخ درمحورهای کوهستانی ازادامه تردد جلوگیری می شود.
وی افزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند
این مسوول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.
استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان می باشد.
2098/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف زنجیره ای در آزادراه کرج - قزوین