سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سرقت مسلحانه ناکام مرد پولدار از یک بانک با اسلحه پلاستیکی


سرقت مسلحانه ناکام مرد پولدار از یک بانک با اسلحه پلاستیکیمیزان/ مرد میانسال که با اسلحه پلاستیکی قصد سرقت از یک بانک در شهر مشهد را داشت با تیزهوشی رئیس شعبه دستگیر شد.

ظهر امروز مرد 51 ساله ای با مراجعه به بانکی در خیابان امام رضا(ع) مشهد از کارمند شعبه درخواست تمامی موجودی 25 میلیونی حسابش را می کند. کارمند بانک که به رفتارهای مشتری مشکوک شده بود از او می خواهد تا برای دریافت پولش به رئیس شعبه مراجعه کند.
مرد میانسال وقتی برای دریافت پول به رئیس بانک مراجعه می کند اسلحه ای را از زیر لباسش خارج می کند و از او می خواهد تمام پول های شعبه را در اختیار او قرار دهند. مدیر شعبه که متوجه قلابی بودن اسلحه مشتری قدیمی اش شده بود اسلحه را گرفته و پلیس را در جریان قرار می دهد.
با حضور ماموران کلانتری 12 در محل مرد میانسال بازداشت و برای تحقیقات بیشتر در اختنیار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ محمد بوستانی رئیس پلیس شهر مشهد با اعلام این خبر گفت: تحقیقات در مورد علت انگیزه این مرد با وجود داشتن پول در حسابش ادامه دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
سرقت مسلحانه از بانک....