فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جدیدترین اطلاعات از فیلم مسعود کیمیایی


آن‌ها که فیلمنامه فیلم تازه مسعود کیمیایی را خوانده‌اند، خبر از پروژه متفاوتی می‌دهند. یکی از متفاوت‌ترین پروژه‌های این کارگردان. خبرنگار ما به نام سه بازیگر اصلی فیلم و تعدادی دیگر از عوامل آن دست یافته است.

کافه سینما:  آن‌ها که فیلمنامه فیلم تازه مسعود کیمیایی را خوانده‌اند، خبر از پروژه متفاوتی می‌دهند. یکی از متفاوت‌ترین پروژه‌های این کارگردان. خبرنگار ما به نام سه بازیگر اصلی فیلم و تعدادی دیگر از عوامل آن دست یافته است.

عزت‌االله انتظامی، فرهاد اصلانی و بهاره کیان‌افشار، سه بازیگر از سه نسل سینمای ایران، در "قاتل اهلی"، نقش‌آفرینی خواهند کرد. همچنین بنا بر اخبار رسیده ، رضا شکرالله همکار کیمیایی در سال‌های دور، بار دیگر به عنوان دستیار اول کارگردان حضور خواهد داشت. فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری فیلم است و مصطفی خرقه‌پوش، تدوین آن را بر عهده دارد. پیش از این، نام منصور لشکری‌قوچانی به عنوان تهیه کننده اثر اعلام شده بود.


ویدیو مرتبط :
‫بخش هایی از فیلم "متروپل" ساخته مسعود کیمیایی‬‎