سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسکای نیوز: داعش درصدد حمله علیه کودکان یهودی در ترکیه است


اسکای نیوز: داعش درصدد حمله علیه کودکان یهودی در ترکیه استایرنا/ شبکه خبری اسکای نیوز شامگاه دوشنبه به نقل از مقامات اطلاعاتی از احتمال حمله گروه تروریستی داعش علیه مدارس و مراکز تربیتی یهودی در ترکیه خبر داد.

اسکای نیوز گزارش داد: یک مقام اطلاعاتی که خواست نامش فاش نشود، گفت با توجه به این احتمال، پلیس ترکیه تدابیر امنیتی را شدت بخشیده و هوشیاری در جامعه یهودیان مقیم این کشور افزایش یافته است.
اسکای نیوز گفت: این منبع اطلاعاتی اعلام کرد: پلیس ضد تروریسم و مخفی ترکیه به صورت 24 ساعته مشغول عملیات هستند؛ این تهدید فراتر از یک احتمال است بلکه یک تهدید فعال است.
این شبکه خبری افزود: این منبع اطلاعاتی با اشاره به اطلاعات جمع آوری شده اعلام کرد که احتمال حمله قریب الوقوع علیه یهودیان ترکیه بسیار زیاد است.
اسکای نیوز افزود: وی گفت: ما نمی دانیم این حمله کی رخ خواهد داد؛ این می تواند ظرف 24 ساعت آینده و یا چند روز آینده باشد.
به گفته اسکای نیوز و به نقل از منابع امنیتی، داعش در صدد حمله به یک کنیسه یهودی در استانبول است که در مجاور آن یک مدرسه و مرکز اجتماعات یهودیان واقع شده است.
اسکای نیوز گفت: شش فعال این گروه تروریستی که هفته گذشته در شهر قازان تپه ترکیه دستگیر شدند، اطلاعات مربوط به این حمله 'قریب الوقوع 'را فاش کردند.
اسکای نیوز افزود: در یک گزارش امنیتی که به آن دسترسی پیدا کرده، آمده است : «گروه داعش عامل بسیاری از حملات تروریستی است و این سازمان تروریستی مصمم است تا به اقدامات تروریستی اش در ترکیه و سایر نقاط جهان ادامه دهد. »
این شبکه خبری افزود: این اطلاعات در حالی منتشر می شود که آژانس های اطلاعاتی و جاسوسی در چالش مواجه با افزایش حملات تروریستی در سطح اروپا هستند.
آمار منتشر شده از سوی دولت ترکیه نشان می دهد که بیش از یکهزار و 250 متهم به ارتباط با داعش در سه ماه گذشته در این کشور بازداشت شده اند.
پیشتر احزاب مخالف دولت ترکیه مدعی شده بودند که ترکیه کمک های لجستیکی در اختیار گروه داعش قرار می دهد.
ترکیه از آغاز بحران در سوریه به همراه عربستان و قطر از مخالفان دولت سوریه حمایت کرده است.
مقامات ترکیه می گویند در چهار انفجار تروریستی از جمله انفجار انتحاری اخیر در استانبول که در هشت ماه گذشته در این کشور صورت گرفته است ، داعش دست داشته است.
گروهک تروریستی داعش در چند سال گذشته جنایات فراوانی در سوریه و عراق مرتکب شده است.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
حمله داعش به زنان و کودکان