سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حکیمی پور: قدرت نظامی و دیپلماسی مکمل یکدیگرند


حکیمی پور: قدرت نظامی و دیپلماسی مکمل یکدیگرندتسنیم/ عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با بیان اینکه قدرت نظامی و دیپلماسی مکمل یکدیگر هستند گفت: تقویت قدرت دفاعی به امنیت و آرامش کشور کمک می‌کند.

احمد حکیمی‌پور دبیرکل حزب اراده ملت ایران و عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که دنیای آینده هم دنیای موشک است و هم دنیای مذاکره، اظهار داشت: به نظر بنده باید یک کشور به همه قابلیت‌ها و توانمندی‌های لازم برسد.

وی ادامه داد: در مباحث دفاعی کشور بایستی قدرت بازدارندگی ما به حدی برسد که هیچ دشمن و بدخواهی به ذهنش نرسد که بتواند این مرز و بوم را مورد تهدید قرار دهد و باید قدرت بازدارندگی ما باید به گونه‌ای باشد که بتواند امنیت ایران را در برابر دشمنان حفظ کند و آنها را از دست‌اندازی به ایران برحذر دارد.

عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با تأکید بر اینکه قدرت نظامی و قدرت دیپلماسی مکمل و در ادامه هم هستند، گفت: طبیعتاً هر اندازه قدرت دفاعی و بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در جهتی باشد که اقتدار کشورمان را در منطقه و سطح جهانی به اثبات برساند، به امنیت، آرامش، سرمایه‌گذاری و رشد پایدار کشور، کمک خواهد کرد.

حکیمی‌پور با اشاره به وظیفه دولت در تقویت بنیه دفاعی و موشکی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه درباره تقویت بنیه دفاعی و موشکی موضع‌گیری مناسبی داشته و همواره بر این موضوع تأکید داشته‌اند.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
قدرت نظامی / استاد رایفی پور