فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کشنده‌ترين مخدرهاي خياباني معرفي شدند


ايسنا/ سايت تخصصي «مديکال ديلي» 10 نمونه از کشنده‌ترين مخدرهاي خياباني را معرفي کرده که مصرف آنها عوارض وحشتناکي چون تخريب اعضاي اصلي و فاسد شدن گوشت بدن را دارد.

پزشکان معتقدند که برخي مخدرهاي طبيعي مي‌توانند تحت نظر متخصص کاربردهاي درماني داشته باشند اما بسياري از موادمخدري که اين روزها با قيمت‌هاي پايين به فروش مي‌رسند حاوي مواد شيميايي مصنوعي و سمي هستند که براي بدن فقط عوارض مخرب و کشنده دارند اما به دليل قيمت پايين به راحتي خريد و فروش مي‌شوند و اصطلاح «مخدر خياباني» به آنها اطلاق مي‌شود.

اين مخدرهاي سمي که 10 نمونه از کشنده‌ترين‌هاي آنها از جمله نمک حمام،whonnga ،AH-7221، کريستال و purple drank در اين گزارش معرفي شده‌اند با گذشت زمان بافت‌هاي بدن را از هم متلاشي مي‌کنند.

در اين فهرست کروکوديل رتبه نخست را دارد و خطرناک‌ترين نوع مخدر محسوب مي‌شود. مصرف اين مخدر که گوشت بدن را فاسد کرده و از بين مي‌برد در مناطق فقيرنشين روسيه به طور گسترده شايع است و معتادان به آن، معمولا دوز کشنده‌اي از اپيوئيد (داروهاي مخدر)، کدئين و بنزين را به بدن تزريق مي‌کنند. قيمت اين ماده مخدر يک سوم هروئين است و افراد با درآمد پايين به مصرف آن تمايل بيشتري دارند.

مخدر خياباني whoonga نيز که مصرف آن در سال‌هاي گذشته در آفريقاي جنوبي شيوع پيدا کرده، دومين ماده کشنده در اين فهرست است و رتبه سوم نيز به نمک حمام اختصاص دارد.

گزارش منتشر شده در سال 2013 در آمريکا نشان مي‌دهد که در سال 2011 ميلادي، 22 هزار نفر به دليل مصرف اين ماده مخدر به اورژانس‌هاي اين کشور مراجعه کرده‌اند. اين ماده مخدر مشکلاتي همچون افزايش فشارخون، اختلالات رواني و افکار خودکشي را متوجه مصرف‌کننده مي‌کند.

بنابراين گزارش، 10 مخدري که در اين فهرست قرار مي‌گيرند شامل کروکوديل، whoongan، نمک حمام، کراک کوکائين، هروئين، فلاکا، AH-7221، کريستال، purple drank و اسکوپولاين هستند.


ویدیو مرتبط :
بغض کشنده من...