فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



نتایج آزمون مداحان عتبات 18 اردیبهشت اعلام می‌شود


به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام علی پروانه، مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: در این آزمون 3 هزار و 207 تن از مداح شرکت کرده بودند که یکهزار و 970 تن مداح جدید و یکهزار و 237 تن از مداحان طرح بهسازی بودند.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری افزود: منابع آزمون در پنج بخش احکام عمومی، عقاید، تاریخ و سیره معصومین، مقتل شناسی و آداب مداحی اعلام شده بود و نمره قبولی نهایی بر اساس معدل این پنج بخش و کسب حداقل 60 درصد نمره نهایی محاسبه خواهد شد.

پروانه اظهار داشت: افراد پذیرفته شده در این آزمون برای مصاحبه حضوری دعوت و پس از آن نیز ارزیابی لوح فشرده مداحی آنها صورت خواهد گرفت که در مجموع کسانی که 70 درصد امتیاز را بدست بیاورند به عنوان مداحی رسمی بعثه پذیرفته می شوند.

وی از معرفی افراد پذیرفته شده به مدیریت آموزش بعثه مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این افراد آموزش‌های غیر حضوری را پشت سرگذاشته پس از تأیید و معرفی مرکز آموزش وارد چرخه اعزام به عتبات خواهند شد.

مدیر جذب و ساماندهی معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری با اشاره به حضور بیش از دو هزار مداح در چرخه اعزام به عتبات، گفت: مداحان اعزامی قبلاً در چرخه پالایش بعثه مورد آزمون قرار گرفته و کد اعزام دریافت کرده‌اند. این آزمون برای ورود مداحان جدید و مداحانی که در آزمون بهسازی قبول نشده بودند، برگزار شده بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اعلام نرخ سفر در فصل تابستان به عتبات عالیات