سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تولید دو هزار و 200 تن عسل در مراغه


محمد نریمانی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان عسل در 154 هزار و 208 کلنی کندوی مدرن و بومی این شهرستان تولید شده است.
وی با بیان اینکه عسل تولید شده مراغه در مراتع سهند به دلیل پایین بودن رطوبت، از مرغوبیت و مشتری پسندی زیادی برخوردار است، یادآور شد: منطقه اطراف سهند از توانمندی بالایی برای رشد و گسترش بخش دام بویژه صنعت زنبورداری برخوردار است.
نریمانی، با اشاره به نژادهای مورد استفاده در پرورش زنبور عسل در این شهرستان، ادامه داد: زنبور قفقازی عمده نژاد پرورش یافته در این شهرستان بوده و برخی نژادهای اصلاح شده نیز توسط زنبورداران پرورش می یابد.
کوه سهند با سه هزار و 707 متر ارتفاع در 34 کیلومتری شمال شرق شهرستان مراغه واقع شده و رشته ای از سلسه جبال البرز است.
مراغه در جنوب غربی استان آذربایجان شرقی، در مشرق دریاچه ارومیه و بر دامنه جنوبی کوه سهند قرار گرفته و از شمال به تبریز، از شرق به هشترود، از جنوب به میاندوآب و از غرب به دریاچه ارومیه محدود است.
3034/8023/6183

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صادرات بیش از 200 هزار تن محصولات فولادی