فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



جلسه نقد و بررسی «داره صبح میشه» برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، فیلم سینمایی«داره صبح میشه» به کارگردانی یلدا جبلی فردا در سینما سوره اصفهان نقد و بررسی می شود.

در این نشست یلدا جبلی کارگردان فیلم به همراه فردین خلعتبری آهنگساز و طراح صحنه همراه با مخاطبان اصفهانی فیلم را تماشا می کنند و بعد از پایام نمایش فیلم در جلسه نشست نقد و بررسی با مخاطبان گفتگو می کنند.

فیلم سینمایی«داره صبح میشه» چهار داستان عاشقانه را در یک شب تا صبح روایت می کند و شخصیت های اصلی چهار قصه با یکدیگر ارتباط دارند.

بازیگرانی همچون رویا نونهالی، بابک کریمی، مهدی احمدی، رعنا آزادی‌ور، ایرج شهزادی، امیرحسین آرمان، الهه حصاری، فریبا جدیکار، گیلدا حمیدی، حمیرا نونهالی، ارنواز صفری، ارشیا جم، مانی مزکی، زهرا صادقی، آرش لاجوردی، نرگس نوظهور در این فیلم نقش آفرینی می کنند.

این فیلم اکران خود را از مهرماه در سینماهای هنر و تجربه آغاز کرده است و تااسفندماه ادامه دارد.

انتهای پیام/ج


ویدیو مرتبط :
‫بخش هایی از فیلم "داره صبح میشه" ساخته یلدا جبلی‬‎