علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



مرحله استانی پنجمین دوره رقابت های مناظره دانشجویی در بندرعباس آغاز شد


دبیر برگزاری مرحله استانی رقابت های مناظره دانشجویی در هرمزگان و مدیر سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان درگفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گروه های شرکت کننده در دو روز به مناظره می پردازند که در پایان سه تیم به مرحله منطقه ای راه می یابند.
مرتضی نعمت اللهی با بیان اینکه رقابت ها در سه مرحله استانی، منطقه ای و کشوری برگزار می شود ، ابراز داشت: مرحله منطقه ای این رقابت ها مهر سال جاری برگزار می شود.
وی بیان کرد: علاوه بر صدور گواهینامه برای تمام تیم های شرکت کننده به سه تیم برتر استانی که به مرحله منطقه ای نیز راه خواهند یافت جوایزی اهدا خواهد شد.
رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی هرمزگان ،هدف از برگزاری این رقابت ها را رشد و شکوفایی فرهنگ گفت وگو، زمینه سازی برای شکل گیری تفکر خلاق و نقاد در میان دانشجویان، ایجاد انگیزه در جامعه جهت گرایش به ارتقاء دانش و آگاهی، آموزش مسائل و مطالب علمی به صورت جذاب، قابل پذیرش و اثربخش، تمرین و تقویت فعالیتهای گروهی منسجم و هدفمند یاد کرد.
وی ، موضوع های مناظره های امروزرا شامل ضعف صنعت گردشگری ایران ناشی از محدودیت های دینی، ازدواج موقت جایگزین مناسبی برای روابط نامشورع در سطح جامعه، لطمه روابط عاشقانه پیش از ازدواج به انتخاب همسر مناسب در آینده، شبکه های اجتماعی وسیله محوری نفوذ در فرهنگ ایران ، حجاب اجباری متضمن سلامت اخلاقی جامعه، وجود گشت ارشاد و افزایش امنیت اخلاقی، افزایش تحصیلات بانوان مهم ترین عامل بالا رفتن سن ازدواج نام برد.
وی با اشاره به چهار نفره بودن تیم ها، خاطر نشان کرد: هرچهار عضو گروه به کار تحقیق اهتمام دارند اما از هر گروه فقط 2 نفر به عنوان مناظره کننده در مسابقه شرکت کنند ، مجموع زمان هر رقابت 32 دقیقه خواهد بود.
دبیر اجرایی پنجمین دوره مسابقه ملی مناظره دانشجویی در هرمزگان ابراز داشت: این رقابت ها بدون هزینه ثبت نام بوده وسه داور به قضاوت مناظره ها می پردازند که هر کدام از داوران می تواند به گروه ها 200 امتیاز بدهند.
3219/6048

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اخبار قسمت 1 بیست و پنجمین دوره از مسابقات کشوری رقابت مهر