سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقرار خودروهای نظامی ارتش اسرائیل در مرز با سینا


استقرار خودروهای نظامی ارتش اسرائیل در مرز با سینا تسنیم/ روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت با انتشار گزارشی از آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با شاخه داعش در صحرای سینا خبر داد.

یدیعوت آحارونوت با اشاره به آمادگی ارتش رژیم صهیونیستی برای رویارویی با شاخه داعش در سینا نوشت که ارتش این رژیم خودروهای نظامی خود را در امتداد مرز مستقر کرده و آموزش های مشترک نیروهای زمینی و هوایی در حال انجام است.
به نوشته این روزنامه، ارتش رژیم صهیونیستی تمریناتی را برای مواجه با سناریوی عناصر داعش در سینا از جمله یورش به شهرک ها و محله های مسکونی در سرزمین اشغالی انجام داده است.
بر اساس این گزارش، فرماندهی جبهه جنوبی ارتش رژیم اشغالگر برای آغاز جبهه جدید و مقابله با گروه داعش در سینا در صورت حمله به اسرائیل آماده می شود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
استقرار ارتش صهیونیستی در نزدیكی مرز غزه