سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یک مقام سپاه: توان دفاعی بسیج هیبت دشمنان را شکسته است


سردار رحیم یعقوبی روز پنج شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان زرندیه افزود: امروز به برکت پشتوانه مردمی و توان نیروهای مخلص بسیج و سپاه، نگرانی از تهدیدات دشمنان، جایی در کشور ندارد.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی در ابتدای پیروزی مورد هجوم دشمنان بویژه آمریکا قرارگرفته بود که با فرمان تاریخی امام مبنی برتشکیل بسیج مستضعفین، درچنین روزی خواب دشمنان آشفته شد.
سردار یعقوبی اظهار کرد: با فرمان امام خمینی (ره) بسیج 20 میلیونی تشکیل و تا امروز که 37 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب می گذرد، آغوش این نهاد پر صلابت برای همه اقشار جامعه باز و ایستادگی بسیجیان راه را بر دشمنان بسته است.
وی ادامه بیان کرد: بسیج درهمه زمان ها و مکان ها آماده دفاع از امنیت و آسایش کشور است و این شجره طیبه هر گره ای را باز خواهد کرد.
جانشین حفاظت اطلاعات سپاه تصریح کرد: امروز نیروی مقاومت بسیج، ظرفیت ها و توانمندی های بالقوه ای کسب کرده که دشمنان هرگز نمی توانند از عهده محاسبه استعداد و توانایی های این نیروی مقدس و مردمی برآیند.
وی اضافه کرد: امروز اتکا به بسیج و مردم، راهکاری ارزشمند برای برون رفت از چالش های کشور است و نیروهای مومن و وفادار انقلاب اسلامی که مردان و زنانی دیندار و با تقواهستند، در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
سردار یعقوبی اظهار کرد: بسیجیان باید با ایستادگی و هوشیاری در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان و بدخواهان نظام، به مطالبات به حق مقام عظمای ولایت پاسخ دهند.
وی ادامه داد: کشور ما روز به روز درمسیر اعتلا و شکوفایی در حرکت است و بسیجیان باید از ارزش ها و آرمان های مقدس این نظام اسلامی پاسداری کنند.
فرمانده سپاه زرندیه نیزدراین مراسم گفت: حضور بسیجیان نشانگر صلابت بسیج است و تجمع امروز بسیجیان درسراسر کشور و رزمایش الی بیت المقدس درمنطقه عمومی قم توان دفاعی ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.
سرگرد محمد مهجوری بیان کرد: دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام بدانند بسیجیان سرافراز ایران تا آخرین نفس، پشتیبان ولایت فقیه و حافظ خون شهیدان خواهند بود.
شهرستان زرندیه با جمیعت 57 هزار و 153 نفر به مرکزیت شهر مامونیه از دو بخش مرکزی و خرقان و پنج شهر مامونیه، زاویه، پرندک، خشکرود و رازقان تشکیل شده است.ک/2
3075/7108/6012

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
... سبب شکسته شدن هیبت استکبار شد