سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بسیجی مثل برادر مهربان است


ادامه یادداشت به این شرح است: نه به چپ کار دارم و نه به راست، برای من بسیجی طعم عشق می دهد، رایحه مهربانی، برای من بسیجی سید احمد رحیمی است که نگاهش بوی بهشت می داد.
شیخ احمد فاضل است که نورانیت سیمایش آیت ا... را ترجمه می کرد، محمد بروجردی است که نماد مهربانی بود و محمود کاوه که خشم خدا بود بر سر دشمنان خدا، برای من بسیجی حسین فهمیده بود که به قیمت جان نگذاشت تانک دشمن از پل عبور کند.
من بسیجی را در قامت صیاد شیرازی، این امیر دلاور ارتش اسلام می دیدم که از جان گذشت تا از آرمان هایش نگذرد، امیر شهید مسعود نیاکی است که حتی برای تشییع جنازه دختر جوانش از جبهه برنگشت.
بسیجی برای من دلاورانی بودند که آتش های چاه های نفت نوروز را به جان خریدند و سوختند تا اقتدار ایرانی را بسازند، بسیجی در نگاه من قامتی به بلندای دکتر چمران دارد که خط عشق را از ایران، تا آمریکا، تا مصر و لبنان امتداد بخشید و سرانجام در دهلاویه غزل پرواز سرود.
بسیجی یعنی دکتر کاظمی که در رویان، نهال عزت کاشت، بسیجی همت و باکری بودند و هستند و هنوز در قامت مهربانی و عدالت خواهی و عزت طلبی و صلاح اندیشی جریان می یابند.
بسیجی یعنی عبدالحسین برونسی، که هنوز در حسرت فهم عظمت او مانده ام و خدا کند بتوانم دین خود را به این آفتاب مجسم ادا کنم و همه بتوانیم با طی طریق مستقیم شهادت، به او و همه شهدا ادای دین کنیم.
برای من بسیجی شهدای هسته ای هستند که پرچم عزیز ایران را در اهتزاز نگه داشتند. بسیجی برای من فرزندان انقلابی ،متدین و متعهد ایران هستند که در میز مذاکره 1+5 را با منطق خود زمین گیر کردند.
بسیجی یعنی نهایت خردورزی، یعنی عقلانیت عملی، یعنی ایمان در اوج،یعنی عاشق، یعنی مهربان، یعنی کسی که اگر از همه جفا ببیند، باز هم عاشق می ماند.
اگر همه از مهربانی تهی شوند او از مهر سرشار می شود و هرگز و هرگز و هرگز در مقابل خودی، دست مشت نمی کند.
بسیجی برای من کسی است که سنگ از سر راه مردم برمی دارد و زخم های بزرگ بر جان خویش هموار می کند تا کسی را خار در پا نخورد، بسیجی ادا در نمی آورد، بلکه همیشه برای ادای دین به ایران و مردمانش تا پای جان حاضر است.
بسیجی، خود را نمی بیند، دل خواسته ای ندارد، دل خسته او به شادمانی مردم شاد می شود، او هرگز و هرگز و هرگز خود را از کسی طلبکار نمی داند، بلکه خویش را بدهکار انقلاب و مردم می شمارد و این نه در شعار که در عمل او نمود می یابد.
بسیجی هنرمند واقعی است، او بسیجی بودن را زندگی می کند و حاضر نیست حتی برای یک لحظه بسیجی بودن را بازی کند، بسیجی جان می دهد تا مخالف و حتی بیگانه ای که به گاه دشمنی تا آخرین فشنگ را به سویش شلیک کرده است زنده بماند.
خونش را به عراقی مجروح هدیه می کند از سلامتی اش می گذرد تا سرباز دشمن سلامت یابد و این جزو شخصیت او شده است.
او نمی تواند جز این باشد، نمی تواند خودبین باشد، نمی تواند دست به ناحق مشت کند بر سر و صورت این و آن، نمی تواند جز به حق برخیزد و جز به حق بنشیند، نمی تواند، بازی کند در زمین بازیگرانی که جز فتح نقاط قدرت خیز راه دیگری نمی شناسند.
نمی تواند مثل خیلی از بازیگران عرصه سیاست، باشد، او عشق است، زندگی است، مهربانی است.
اگر کسانی جز این هستند، بسیجی نیستند، مطمئن باشید، بسیجی زلال است، جاری است و برای خود ماموریتی جز خدمت به مردم تعریف نکرده است و این خدمت را هم با عشق، قربت الی ا...انجام می دهد... ک1
2047/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
شعر خوانی برادر بسیجی غفاری درباره داعش