فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



حوادث/ انگشت اتهام 2 جوان متجاوز به سوي يکديگر


ايران/ دو دوست که در ارابه شيطان به شکار زنان مسافر مي‌پرداختند در جلسه تحقيق انگشت اتهام را به سوي يکديگر گرفتند.

از اوايل سال جاري وقتي زن جواني با مراجعه به دادسراي امور جنايي تهران پرده از سرنوشت شوم خود برداشت، تيمي از اداره 16 پليس آگاهي تحت نظر بازپرس مديرروستا از شعبه 6 دادسرا براي دستگيري مردان شيطان‌صفت وارد عمل شدند.
اين زن در بازجويي‌ها گفت: ساعت 10 شب گذشته از محل کار خود واقع در ميدان هفت‌تير خارج شدم و براي رفتن به سيدخندان سوار خودروي تيره رنگي شدم که تنها يک مسافر داشت و راننده هم پسر جواني بود. هنوز چند قدمي نرفته بوديم که ناگهان راننده تغيير مسير داد و وقتي من اعتراض کردم و خواستم خودرو را متوقف کنم مرد جوان ديگري که تصور مي‌کردم مسافر است از صندلي جلو خودش را به صندلي عقب رساند و در حالي که گردنم را بشدت فشار مي‌داد به گونه‌اي که مرگ را جلوي چشمانم مي‌ديدم فريادزنان خواست سکوت کنم و کمک نخواهم. چاره‌اي جز تسليم نداشتم. خودرو به سمت اتوبان همت تغيير مسير داد و همزمان جوان خشن پس از کتک زدن من خواست تا در برابر نيت شومش مقاومت نکنم.
وي افزود: با گريه و التماس خواهش کردم تا دست از سرم بردارند اما آنها بي‌اعتنا بودند.
در همان حال حرکت خودرو، مرد شيطان‌صفت به سمت من حمله‌ور شد در حالي که باز گريه مي‌کردم در گوشه خلوت و تاريکي من را از خودرو به بيرون پرتاب کردند و گريختند. در حالي که مأموران پليس به تحقيق براي رديابي دو مرد شيطان‌صفت دست زده بودند بازپرس جنايي با سناريوي مشابه ديگري مواجه شد که در آن زنان و دختراني با سوار شدن به ارابه شيطان گرفتار سرنوشت تلخي شده بودند.
مأموران اداره 16 پليس آگاهي تهران وقتي با جرايم سريالي سياه روبه‌رو شدند با اقدامات اطلاعاتي و پليسي توانستند ارابه شيطان را شناسايي کنند که متعلق به مرد سن و سال داري بود که مشخصاتش با دو سرنشين جوان همخواني نداشت. در جريان تحقيقات پليسي و قضايي مشخص شد که بيشتر اوقات خودروي تيره رنگ در اختيار پسر 25 ساله خانواده به نام فرهاد است که بارها به خاطر سرقت و موادمخدر به زندان افتاده است. مأموران بلافاصله فرهاد را در روز هفتم تيرماه در غرب تهران بازداشت کردند.
اين پسر ابتدا ادعاي بي‌گناهي کرد اما وقتي در برابر دو زن جوان قرار گرفت سر به زير انداخت و جرم سياه خود را به گردن گرفت و مشخص شد. وي به همراه دوستش سعيد 21 ساله سوار بر خودروي پدرش با پرسه‌زني در اوايل شب و در تاريکي هوا زنان مسافر را سوار کرده و آنان را پس از تهديد به قتل تسليم خواسته‌هاي شوم خود قرار مي‌دادند. با اين افشاگري تلخ خيلي زود سعيد نيز دستگير شد. وي نيز پذيرفت در اقدامات سياه دوستش وي را همراهي کرده است.
سرانجام اين دو جوان شيطان‌صفت به ربودن 17 زن و دختر در پايتخت اعتراف کردند و گفتند که 8 نفر از آنان را تسليم خواسته‌هاي شوم خود کرده‌اند.
صبح ديروز فرهاد و سعيد در شعبه هشتم دادگاه کيفري يک استان تهران به رياست قاضي اصغرزاده تحت محاکمه قرار گرفتند.
اين دو جوان هوسران در بازجويي‌ها هر يک جرم را به گردن يکديگر مي‌انداختند. فرهاد به قاضي اصغرزاده و دو قاضي مستشار گفت که در زمان ربودن زنان مسافر، وي رانندگي مي‌کرد و هيچ دخالتي در اقدام سياه دوستش نداشته است. سعيد نيز با دروغگو خواندن همدستش گفت که وي راننده بوده و دخالتي در تعرض به زنان مسافر نداشته است.

بنابر اين گزارش، تحقيقات براي مشخص شدن جزئيات اقدامات اين دو شيطان‌صفت ادامه دارد.

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد


ویدیو مرتبط :
اعدام جوان سوری به اتهام همکاری با دولت