سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امیرعبداللهیان وارد مسکو شد/ بحران سوریه در دستور مذاکرات


به گزارش ایرنا، بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران در روسیه امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: مساله سوریه محور رایزنی های امیر عبداللهیان با طرف روس را تشکیل می دهد و دو طرف در خصوص حل و فصل سیاسی بحران در این کشور با توجه به مذاکرات سوری سوری در ژنو رایزنی و گفت و گو می کنند.
معاون عربی و آفریقای وزارت امورخارجه با «میخاییل بوگدانف» معاون وزیر خارجه و نماینده رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه دیدار و گفت و گو می کند.
شرکت در کنفرانس مطبوعاتی در خبرگزاری روسیا سگودنیا از دیگر برنامه های امیرعبداللهیان در مسکو اعلام شده که قرار است فردا (پنجشنبه) برگزار شود.
مذاکرات سوری سوری تحت نظارت «استیفان دمیستورا» نماینده دبیر کل سازمان ملل در سوریه قبلا برای امروز چهارشنبه و فردا (پنجشنبه) برنامه ریزی شده بود.
اما رسانه های روسی به نقل از دمیستورا اعلام کردند که این مذاکرات 29 ماه ژانویه (جمعه) برگزار می شود و دعوت نامه هیات های سوری و معارضان برای شرکت در این مذاکرات ارسال شده است.
ایران و روسیه از این مذاکرات حمایت می کنند و تنها راه حل مساله سوریه را گفت و گوی طرف های سوری بدون مداخله خارجی اعلام کرده اند.
اروپام**391**1516

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گفتگو با امیرعبداللهیان درباره حضور نظامی در سوریه