سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تأکید بر لزوم اجرای صحیح قانون بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت


به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، تذکرات کتبی نمایندگان و مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (16 آذر 94) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکر به شرح زیر است:

عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان به رئیس‌جمهور لزوم اجرای صحیح و دقیق قانون راجع به بازنشستگی پیش از موعد کارکنان دولت و لزوم مساعدت به اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ پیام نور و لزوم حمایت از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در برنامه ششم توسعه و قانون بودجه کل کشور در سال 95 را متذکر شد.

محمدرضا رضایی‌کوچی نماینده مردم جهرم به وزیر دفاع لزوم افزایش حقوق نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.

حسن تأمین نماینده مردم رشت به وزیر اقتصاد لزوم توجه به وضعیت نابسامان بانک‌ها را متذکر شد.

احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در وضعیت رسیدگی به مالیات کارخانجات و کسبه جهت جلوگیری از رشد بیکاری شد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در تذکری به وزیر کشور خواستار برخورد جدی با برخی از استان‌داران تجارت پیشه به دلیل اهانت به نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد و به رئیس‌جمهور لزوم رسیدگی به معیشت نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.

محمد اسماعیلیان نماینده مردم کاشمر در تذکری به وزیر آموزش و پرورش خواستار صدور دستور پرداخت حقوق و معوقات بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش شد.

زهره طبیب زاده نوری نماینده مردم تهران به وزیر کشور در مورد حضور استاندار و سایر کارگزاران ارشد در مراسم عروسی برگزار شده در روز بعد از اربعین تذکر داد و در تذکری به وزیر راه و شهرسازی لزوم نظارت بر نحوه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما را متذکر شد.

تعدادی از نمایندگان در تذکری به وزیر کشور خواستار تسریع در حل مشکلات سهامداران شرکت پدیده شاندیز و اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام این شرکت شدند.

محمدمهدی زاهدی، حسین آذین و حسن فتاحی نمایندگان کرمان،‌رفسنجان و شهربابک به وزیر کشور لزوم ممانعت از ورود غیرقانونی اتباع بیگانه جهت جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور، امیر خجسته و علیرضا محجوب نمایندگان ارومیه، همدان و تهران در تذکری به وزیر صنعت خواستار جلوگیری از آزادسازی قیمت‌های برخی از کالاهای اساسی مصرفی شدند.

شهباز حسن‌پور و نادر قاضی‌پور نمایندگان سیرجان و ارومیه در تذکری به وزیر راه و شهرسازی خواستار رسیدگی به حل مشکل مسکن مهر شدند که به دلیل افزایش قیمت‌ها پیمانکاران بخشی از تعهدات خود را انجام نداده و ساکنان با مشکلات عدیده‌‌ای مواجه هستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/72L0MH


ویدیو مرتبط :
تأکید بر اجرای قانون در تمام شئوناتش - 1