سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهرستان سلماس در اربعین حسینی غرق در عزا و ماتم است


به گزارش ایرنا، مردم متدین و ولایتمدار شهرستان سلماس همراه با سایر مردم استان و کشور در اربعین حسینی با حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند.
به همین مناسبت اقشار مختلف مردم سر در منازل و محل کسب خود را سیاه پوش کرده و در جای جای شهرها و روستاها بیرق های سیاه را به اهتزار در آورده اند.
عزاداران حسینی و ارادتمندان سرور و سالار شهیدان که دیشب تا ساعت های پایانی با حضور در مراسم سوگواری به عزاداری پرداخته بودند، امروز نیز در فضایی معنوی با تشکیل دسته های سینه زنی و زنجیرزنی به یاد امام حسین(ع) و شهدای کربلا عزاداری می کنند.
عزاداران حسینی همچنین با قرائت زیارت اربعین به سوگواری و عزاداری شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش پرداختند.
مردم شهرستان سلماس از چند روز پیش در استقبال از اربعین حسینی با اجتماع در اماکن مذهبی، مساجد، حسینیه ها و منازل خود، مراسم روضه خوانی و مجالس سوگواری برپا کرده و به اطعام عزاداران پرداخته اند.
همچنین دسته های عزاداری سینه زن و زنجیرزن با حضور در خیابان های اصلی شهر و برگزاری آیین های سوگ و مصیبت، ارادت قلبی خود را به امام حسین(ع) و یاران باوفایش به نمایش گذاشته و در غم هجران آن امام همام اشک ماتم ریختند.
شهرستان سلماس با داشتن 200 هزار نفر جمعیت در شمال آذربایجان غربی قرار دارد.
7127/1905

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كریمی - غرق عزا و ماتم است امشب همه كاشانه حیدر (ع)