سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تسهیلات اشتغال به 17 ایلامی بهبود یافته از اعتیاد پرداخت شد


رضا صادقیان روز یکشنبه درنشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دهلران اظهار کرد:در 2ماه گذشته تا کنون زمینه اشتغالزایی برای 17 نفر از بهبود یافتگان فراهم و پیگیری برای واگذاری تسهیلات به 17 نفر دیگر نیز در دستور کار است.
وی افزود: 40 درصد تسهیلات اشتغالزایی به بهبود یافتگان شهرستان مرزی دهلران پرداخت شده است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون هشت نشست شورای مبارزه با مواد مخدر در استان برگزار شده که 97 درصد مصوبات آن اجرایی شده است.
صادقیان تاکید کرد: ساماندهی افراد معتاد و اشتغالزایی برای بهبود یافتگان وخانواده های آنان از مهم ترین برنامه هایی است که به جد دنبال می شود.
وی از برگزاری کارگاههای آموزشی توسط دستگاههای مربوطه از جمله بهزیستی و آموزش و پرورش در سطح استان خبرداد وگفت: 10 درصد جمعیت استان توسط این کارگاه ها پوشش داده شد.
فرماندار دهلران نیز بر ضرورت اجتماعی کردن پیشگری و مبارزه با مواد مخدر در جامعه تاکید کرد وگفت: اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان باید در خصوص اجرای مصوبات بدقت عمل کنند تا شاهد آثار مثبت این نشست هاو مصوبات در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر در جامعه باشیم.
امید علی سبزی با اشاره به آسیب های مواد مخدر در جامعه افزود:نقش پیشگیری، برگزاری کارگاه های آموزشی و تشکل های مردم نهاد در این زمینه مهم و حائز اهمیت است.
وی به نقش خانواده ها در پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر اشاره و گفت: پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی منسجم، احساس مسئولت متولیان وخانواده هاست که باید این مهم را به جد دنبال کنند.
فرماندار دهلران بر لزوم فراهم کردن زمینه برای اشتغال بهبود یافتگان از دام اعتیاد تاکید کرد و یادآور شد: باید در برنامه ریزی و ایجاد فرصت های شغلی و تسهیلات کارآفرینی برای تحقق این امر مهم دقت شود.
در این نشست اعضای شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران اقدامات خود را در خصوص اجرای مصوبات نشست گذشته و نظرات، پیشنهادات و راهکارهای عملی برای پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر ارایه کردند.
7175/6034

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تسهیلات قرض الحسنه جدید برای رونق تولید و اشتغال مناطق