سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



استقبال 30 هزار نفری از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی در گلستان


فرهاد کفائی پور روز شنبه در گفت و گو با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: استقبال هم استانی ها از این نمایشگاه در دو شب آخر برگزاری ،گسترده بود.
در نمایشگاه مزبور تولید کنندگان لوازم خانگی، صوتی و تصویری از 10 استان شامل تهران، اصفهان، یزد، خوزستان، قزوین، منطقه آزاد چابهار سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، مازندران، گلستان و خراسان رضوی شرکت داشتند.
علاوه بر این، نمایندگان شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، امارات، آلمان، کره جنوبی، چین و ژاپن در این نمایشگاه محصولات خود را در حوزه لوازم خانگی، صوتی و تصویری عرضه کرده بودند.
محصولات عرضه شده در این نمایشگاه واقع در کیلومتر 4.5 بزرگراه گرگان - آق قلا در قالب 40 غرفه و در فضای 6 هزار متر مربعی به نمایش در آمده بود.
6204/1648

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تیزر نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی