سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فیلیپس اپلیکیشن جدیدی برای لامپ هوشمند خود منتشر کرد


فیلیپس اپلیکیشن جدیدی برای لامپ هوشمند خود منتشر کردکلیک/ فیلیپس به تازگی برای لامپ ال ای ادی هوشمند خود یعنی Hue gen 2 اپلیکیشن جدیدی را منتشر کرده است که موجب شده است کاربران به خوبی بتوانند روشنایی محیط خود را کنترل کنند.

به گزارش کلیک، یکی از ویژگی‌هایی که کاربران بیشترین تقاضا را در مورد آن داشته‌اند، در این اپلیکیشن گنجانده شده است؛ کاربران با این اپلیکیشن می‌توانند چند لامپ را روشن کنند، بنابر این می‌توانند چندین لامپ را در آن واحد کنترل کنند. همچنین کاربران قادر هستند با این اپلیکیشن برنامه روزانه خاموش و روشن شدن لامپ‌ها را مشخص کنند. کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت تعیین موقعیت جغرافیایی لامپ‌ها را به صورتی تنظیم کنند که هنگام خروج فرد از محیط به صورت خودکار خاموش شوند و هنگام بازگشت فرد دوباره روشن شوند.

در این اپلیکیشن قابلیت استفاده از تمام ویژگی‌های معروف لامپ هوشمند Hue گنجانده شده است

کابران می‌توانند چندین لامپ را برای روشنایی محیط انتخاب کنند که هم با استفاده از فرمان صوتی و هم با استفاده از خود اپلیکیشن می‌توانند این کار را انجام دهند. برای مثال با فرمان صوتی ” set living-room lights to 50 percent” می‌توانید از ۵۰ درصد نور لامپ‌های اتاق نشیمن برای روشن کردن محیط استفاده کنید.

قابلیت جدید دیگری نیز برای تنظیم برنامه روزانه در نظر گرفته شده است؛ شما می‌توانید میزان نور را متناسب با فعالیت‌های روزانه تنظیم کنید، بنابر این می‌توانید برای مطالعه، استراحت، بیدار شدن، آماده شدن برای کار و ورزش نور مورد نیاز خود را تنظیم کنید.

از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن این است که می‌تواند میزان نور و دمای رنگ لامپ را برای بیدار شدن و خوابیدن فرد تنظیم کند.

قابلیت جدید تعیین موقعیت جغرافیایی با نام Home & Away با استفاده از موقعیت جغرافیایی شما می‌تواند به هنگام خروج فرد از محیط یا بازگشت او لامپ‌ها را به صورت خودکار خاموش یا روشن کند.

فیلیپس ابتکار جالبی در مورد لامپ‌های هوشمند خود به خرج داده است. این لامپ‌ها می‌توانند برای ایجاد رنگ‌هایی هماهنگ با رنگ محیطی که در آن نصب شده‌اند و یا رنگ‌های مکمل آن، مورد استفاده قرار گیرند. با وجود اینکه قبلا نیز رنگ‌های این چراغ‌های هوشمند قابل تغییر بودند، اما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید نور چراغ‌ها را متناسب با رنگ محیط تغییر دهید.

فیلیپس در این اپلیکیشن قابلیت‌های متنوعی را برای کنترل سیستم روشنایی در نظر گرفته است که بسیاری از آن‌ها می‌توانند برای مدت زمان زیادی مورد استفاده قرار بگیرند و بسیاری دیگر نیز در آینده با به روز رسانی اپلیکیشن‌ها از طریق اپ استور iTune و همچنین گوگل پلی استور در دسترس خواهند بود. استفاده از لامپ‌های هوشمند فیلیپس بر محیط تاثیر بسیار زیادی دارد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: کلیک


ویدیو مرتبط :
‫لامپ های هوشمند فیلیپس‬‎