سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



گلستان، همچنان پیشتاز در استفاده از سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی کشور


گلستان، همچنان پیشتاز در استفاده از سیستم مدیریت پرونده‌های قضایی کشورمیزان/ دادگستری استان گلستان، با اعلام نتایج امتیاز بندی آبان معاونت فناوری اطلاعات قوه قضاییه ، بار دیگر جایگاه دوم کشور در استفاده از سیستم مدیریت پرونده ها را از آن خود کرد.

هادی هاشمیان ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند در ماه های آینده ، دادگستری گلستان در جایگاه نخست قرار گیرد.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان در ادامه سخنان خود گفت : ارتقای جایگاه سیستمی استان ، راه را برای تحقق عدالت قضایی هموارتر می کند.

به گفته هاشمیان ، دیجیتالی شدن پرونده ها، امکان پاسخ دهی به مردم را تسریع می کند و افراد می توانند از طریق اینترنت همه مراحل رسیدگی به پرونده خودشان را رصد کنند.

هاشمیان ، تسریع در تعیین تکلیف پرونده های ورودی به محاکم را از دیگر مزایای این طرح برشمرد و گفت : سیستم مدیریت جامع پرونده ها (cms) امکان نظارت بر روند دادرسی را هم برای روسای حوزه های قضایی فراهم می کند که این امر از بلاتکلیف ماندن پرونده ها برای مدت طولانی در شعب، جلوگیری می کند.

این مقام ارشد قضایی استان گلستان گفت: آسان شدن دسترسی به سوابق پرونده ها، کاستن از مراجعه غیرضروری مردم به محاکم و دسترسی به روز و جامع به اطلاعات و آمار به منظور استفاده در برنامه ریزی ها و تصمیم گیری های کلان قوه از دیگر مزایای ،سیستم مدیریت پرونده ها (cms) است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: میزان


ویدیو مرتبط :
ارسال پرونده قضایی خاوری به کانادا