سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شبکه حرفه ای سارقان خودرو در شهرستان خوی متلاشی شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ اسفندیار احمدی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خوی موفق شدند از این شبکه حرفه ای سرقت خودرو 12 دستگاه انواع خودرو سواری کشف و ضبط کنند.
وی افزود: بیشتر این خودروهای سرقتی پژو بوده است.
سرهنگ احمدی گفت: در این زمینه سه نفر سارق و دو نفر مالخر دستگیر شده و جهت پیگرد قانونی تحویل مقامات قضایی شدند.
وی افزود: سارقان، این خودروها را از شهرستان های استان آذربایجان شرقی و غربی سرقت کرده و به فروش رسانده بودند.
فرمانده انتظامی خوی بیان کرد: این سارقان با مهارت های خاص اقدام به سرقت خودرو کرده و سپس با جعل سند آن ها را به فروش می رساندند.
وی گفت: سارقان، دو دستگاه از این این خودروها را به صورت اوراقی و 10 دستگاه دیگر را با جعل سند به فروش رسانده بودند که توسط پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.
وی در ادامه از رانندگان خواست، سیستم ایمنی خودروهای خود را به سیستم های جدید ضد سرقت مجهز کرده و از توقف خودرو در حالت روشن در خیابان و معابر خودداری کنند.
فرمانده انتظامی خوی گفت: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون علاوه بر این شبکه، دو شبکه دیگر سارقان خودرو را متلاشی کرده اند.
شهرستان 375 هزار نفری خوی در 134 کیلومتری شمال ارومیه مرکز استان آذربایجان غربی واقع است.
7128/1905/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آتش سوزی خودرو در اثر سهل انگاری در شهرستان خوی