سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معاون هماهنگ کننده نزاجا: اجرایی شدن برجام صداقت ایران را اثبات کرد


به گزارش ایرنا امیر سرتیپ علی آراسته شامگاه چهارشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان تاکید کرد: البته این صداقت سالیان متوالی بر همگان روشن بود اما استکبار جهانی به دلیل ترس از قدرت ایران در منطقه هرگز نخواست که این حقانیت را باور داشته باشد.
وی با اشاره به دستگیری تفنگداران آمریکایی آن را لطف خدا و شجاعت نیروهای مسلح و سپاه عنوان کرد و گفت: آمریکایی ها متوجه این مهم شدند که نیروهای مسلح همواره آماده و پا در رکاب بوده و هرگز اجازه تحرک به نیروهای دشمن را نخواهند داد.
وی با بیان این که ایران برای کشورهای غربی و آمریکایی به لحاظ موقعیت استراتژیک، ژئوپولتیک و منابع موجود حائز اهمیت است خاطرنشان کرد: امروز اسرائیل آمریکای کوچک است که با تفکر صهیونیستی همواره مخالف با کشورمان بوده اما جرات ایستادگی در مقابل اقتدار کشور را ندارد.
آراسته در ادامه به مسئله وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح ایران اشاره کرد و با بی نظیر خواندن آن در جهان یادآور شد: همه نیروهای مسلح تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب بوده و هستند و همواره برای اقتدار روزافزون امنیت کشور در آمادگی بسیار خوب و بالا بسر می برند.
معاون هماهنگ کننده نزاجا ادامه داد: نیروهای مسلح ایران به لحاظ تجهیزات کاملاً بومی هستند و نیازی به کشورهای غربی ندارند.
طی حکمی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امیرسرتیپ دوم مهدی معمارباشی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان معرفی شد.
پیش از این بعد از بازنشسته شدن امیرسرتیپ دوم منصور خمری فرمانده پیشین این قرارگاه، سرهنگ محمد غفاری به عنوان سرپرست معرفی شده بود که طی حکم فرمانده نزاجا امیرسرتیپ دوم مهدی معمارباشی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.
معمارباشی پیش از این فرماندهی تیپ 158 شاهرود را بر عهده داشت.
همچنین در این مراسم امیر سرتیپ دوم سیدحسین میرتقی به عنوان جانشین قرارگاه عملیاتی لشکر 30 و سرهنگ محمد غفاری به عنوان فرمانده تیپ 158 شاهرود معرفی و منصوب شدند.
3014/6159

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معاون وزیر صنعت از مشکلات روابط بانکی پس از برجام گلایه کرد