سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فضای نمایشگاه بین المللی مازندران گسترش می یابد


سید رضا حسینی روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : سالن جدید به وسعت هشت هزار متر مربع برای تامین فضای بیشتر نمایشگاه بین المللی مازندران ساخته می شود .
وی ادامه داد : ساخت سالن جدید نمایشگاه بین المللی مازندران با صرف هزینه مالی بخش خصوصی انجام می شود .
هم اکنون نمایشگاه بین المللی مازندران ، دو سالن نمایشگاهی به وسعت هفت هزار و 500 متر دارد .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مازندران گفت که با ساخت این سالن جدید فضای نمایشگاهی به اندازه مورد نیاز برای شرکت کنندگان فراهم می شود .
وی افزود : با تامین فضا و بسترهای مورد نیاز از قبیل جاده دو طرفه به طول دو کیلومتر این امکان برای خدماتدهی مطلوب و بهتر به افراد در نمایشگاه بین المللی مازندران فراهم شده است .
مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مازندران گفت : نمایشگاه بین المللی مازندران در قائمشهر در جای مناسب و با سابقه 12 ساله یک فرصت برای استان است ، اما همچنان به این مجموعه کم لطفی می شود.
نمایشگاه بین المللی مازندران در زمینی به مساحت حدود 14 هکتار در حاشیه رودخانه تلار در محل تلاقی جاده های اصلی هراز و فیروزکوه در حال ساخت است .
دوسالن به وسعت هفت هزار و 500متر مربع ، چهار هکتار پارکینگ ، 10 هکتار فضای سبز و دو کیلومتر جاده دو طرفه از جمله امکانات و زیر ساخت های موجود در این نمایشگاه است.ک/3
2096/1899

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه بین المللی صنایع هوا فضای بورژه در حومه پاریس