سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



فرماندار جیرفت: کلید واژه قانون انتخابات مورد تاکید است


به گزارش ایرنا احمد امینی روش روز شنبه در نخستین نشست برنامه ریزی انتخابات شهرستان جیرفت افزود: حق الناس در انتخابات یکی از اصول بوده و خدشه در رای مردم خیانت است که در انتخابات آتی این موضوع با حساسیت دنبال می شود.
وی گفت: حضور حداکثری در انتخابات اسفندماه مد نظر است و باید تلاش کرد این حضور در سایه شور و نشاط برای مردم فراهم شود.
وی بیان کرد: مردم از شور و شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند و باید عوامل برگزاری انتخابات زمینه حضور حماسی مردم را در این انتخابات فراهم کنند.
فرماندار جیرفت با تاکید بر وحدت هرچه بیشتر گروه های سیاسی در این شهرستان گفت: با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات باید وحدت موجود را بیش از پیش حفظ کنیم و در راه امام راحل و شهدا و در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حرکت کنیم.
وی اظهار کرد: عوامل برگزاری کننده انتخابات حق هیچ گونه تبلیغی را برای یک نامزد خاص ندارند و اگر مواردی مشاهده شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
امینی روش افزود: همه باید دست به دست هم دهیم و فضای سیاسی را برای ورود نامزدها فراهم کنیم تا در سایه این آرامش شاهد یک رقابت سالم باشیم.
وی با بیان این که انتخابات بزرگترین معیار دمکراسی نظام جمهوری اسلامی است گفت: در جمهوری اسلامی مردم در برنامه ریزی های کلان دخیل هستند و با حضور در انتخابات و انتخاب نامزد اصلح در آینده کشور سهیم خواهند بود.
فرماندار جیرفت با اشاره به این که دشمنان درصدد هستند همواره در تمامی صحنه ها انقلاب بویژه انتخابات حضور مردم را کمرنگ جلوه دهند افزود: باید از هرگونه کاری که باعث ایجاد تنش یا عدم حضور مردم شود، پرهیز کرد.
وی تاکید کرد: دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در انتخابات با حساسیت ویژه مد نظر قرار می گیرد.
امینی روش گفت: به منظور هماهنگی هرچه بهتر این نشست ها هر 15 روز یک بار برگزار خواهد شد.
مردم شهرستان های جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هر چهار سال یک بار با حضور پای صندوق های اخذ رای یک نماینده را انتخاب می کنند.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه 94 در سراسر کشور برگزار می شود.
7450/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تنظیمات کلید واژه ها