سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بدون موضوع خراسان/ 45 قربانی و دریغ از یک متر بهره برداری


  X  

بدون موضوع خراسان/ 45 قربانی و دریغ از یک متر بهره برداری

خراسان/ آقای وزیر! یک سال از خونین ترین روز محور بجنورد- گلستان گذشت، در طول این مدت شما و دیگر مسئولان این وزارتخانه اخبار خوشحال کننده ای دادید و برخی از اقدامات آن وزارتخانه هم قابل تقدیر است و بی انصافی است اگر از کنار آن ها به سادگی عبور کنیم، اما نکته حائز اهمیت این است که یک سال گذشت، ولی دریغ از بهره برداری از یک کیلومتر از عملیات 4 بانده شدن این محور. هنوز یک کیلومتر به بهره برداری نرسیده و بناست 10 کیلومتر به بهره برداری برسد این در حالی است که طبق وعده داده شده می بایست 40 کیلومتر به بهره برداری می رسید. آقای وزیر! بالاخره تکلیف این مسیر استراتژیک چه موقع بناست مشخص شود، تا چه موقع باید جاده مرگ همچنان قربانی بگیرد و فقط مردم شاهد ابراز تأسف باشند؟
آقای وزیر! روند موجود نشان می دهد که برای 4 بانده کردن 160 کیلومتر این محور، این شیوه پاسخگو نیست و اگر همین روال ادامه یابد چندین برابر وعده ای که آن وزارتخانه به مردم داده عملیات جاده سازی طول خواهد کشید.
واقعیت این است که مردم از نمایندگان محترم استان در مجلس و استاندار انتظار دارند این کشتی به گل نشسته را به حرکت در آورند. مردم از نمایندگان به حق توقع دارند شرایط فعلی را تغییر دهند و سرعت گیرهای پروژه را جمع آوری کنند.
آقای استاندار! وعده های مدیران استان را مرور کنید و بفرمایید مردم در خصوص وعده هایی که برخی مدیران داده و عمل نکرده اند چه کنند؟!
شاید این که تا امروز حتی یک کیلومتر از محور یاد شده، به بهره برداری نرسیده دلیل موجهی داشته باشد، ولی افکار عمومی حق دارد بداند دلیل آن چه بوده است. البته وعده داده اند در روزهای آینده 10 کیلومتر به بهره برداری می رسد، اما از شما چه پنهان، روزنامه «خراسان شمالی» جرأت نکرد این وعده را درج کند زیرا می ترسید که به سرنوشت وعده های دیگر مبتلا شود! لذا صبر کرده ایم که روز بهره برداری فرابرسد چون وعده های انجام نشده همچون سمی است که اعتماد عمومی را سلب می کند و خطر آن بیشتر از خطر جاده مرگ است.
آقای استاندار! به هیچ عنوان اعتقاد نداریم که کسی کارشکنی می کند یا اهمال کاری صورت می گیرد، ولی در سال جاری این محور 45 قربانی گرفته ولی 4 کیلومتر بهره برداری نداشته است؛ چرا؟
این سؤالی است که ذهن را می رنجاند. جان سخن این که یک سال گذشت، این محور 45 قربانی گرفت و یک کیلومتر از آن به بهره برداری نرسید. آقای وزیر این کشتی به گل نشسته چه زمانی حرکت می کند؟!


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از مرحله نخست موزه بزرگ خراسان