فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«کشیک قلب» کلید خورد/ مینی سریال حسین مهکام برای شب‌های قدر


به گزارش خبرگزاری فارس، این مینی سریال که اولین تجربه تلویزیونی حسین مهکام محسوب میشود طی 5 قسمت  برای پخش در شب های قدر تهیه و تولید میشود.

پیش تولید این مینی سریال از چندی پیش آغاز شد و به تازگی تصویربرداری آن در تهران آغاز شده است. تدوین این مینی سریال به صورت همزمان توسط حسین غضنفری و همچنین صداگذاری توسط آرش اسحاقی انجام میشود.

در این مینی سریال محسن کیایی، رحیم نوروزی، علی استادی، لیندا کیانی، نگین معتضدی با حضور آتیلا پسیانی، کاظم هژیر آزاد و بهاره رهنما به ایفای نقش میپردازند.

در خلاصه داستان «کشیک قلب» به قلم حسین مهکام آمده است: یک پزشک جوان در بیمارستان و در شب 19 ماه مبارک رمضان با یک بیمار عجیب مواجه میشود.

حسین مهکام که پیش از این نگارش فیلمنامه های سینمایی بیست، هیچ، برف، نقش لیلی، چهارشنبه 19 اردیبهشت و پدر آن دیگری را بر عهده داشته است سال گذشته فیلم سینمایی آزادی مشروط را روانه اکران کرد.

علی پورکیانی نیز تاکنون تهیه کنندگی سریال بیداری و فیلم های تلویزیونی همه افتادگان، سپیده، در جستجوی خواستگار، لارستان-6:30 دقیقه بامداد را بر عهده داشته است.

سایر عوامل این مینی سریال عبارتند از: مدیر تصویربرداری: سیروس عبدلی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، طراح گریم: عباس عباسی، صدابردار: محمد حبیبی، مدیر تولید: حسین پورکیانی، برنامه ریز: سیدجواد حسینی، دستیار اول کارگردان: رهام مخدومی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه ای : احسان عباسی.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫سریال کشیک قلب‬‎