سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حقیقت پور: سهم‌خواهی در جبهه اصولگرایی بی‌معنا است


حقیقت پور: سهم‌خواهی در جبهه اصولگرایی بی‌معنا استفارس/ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: وحدت اصولگرایان عامل و عنصر پیروزی آنها در انتخابات پیش‌رو است به شرط آنکه در حرکت واقعی خود دچار انحراف و یا سهم‌خواهی نشوند.

منصور حقیقت‌پور اظهار کرد: اگر امروز بحث اصولگرایی و مشی انقلابی این نیروهای وفادار و متعهد به مرام و اندیشه‌های انقلاب مطرح است به دلیل پایبندی اصولگرایان به خط ارزشی نظام اسلامی است که به معنای واقعی در این خط و مشی در کنار حفظ بسیاری از مسائل با عقلانیت سعی بر این است تا روحیه استکبارستیزی، خدمت به مردم و حرکت در مسیر آرمان‌های نظام اسلامی بیشتر مورد توجه و دقت نظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه وحدت اصولگرایان عنصر اصلی در پیروزی آنها خواهد بود و زمینه تحول و تحرک همه‌جانبه را در مسیر توسعه و پیشرفت روزافزون فراهم می‌آورد، افزود: ما اگر بتوانیم در بسیاری از حوزه‌ها به ویژه عرصه خدمت‌رسانی به مردم شفاف و روشن عمل کرده و واقعیت‌ها را به آنها بگوییم بخش عظیمی از کاستی‌ها، مشکلات و گرفتاری‌ها در این مسیر برطرف خواهد شد.

نماینده اصولگرای مردم اردبیل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا در مشی و مرام اصولگرایان سهم‌خواهی بی‌معنا خواهد بود و برای مجلس دهم نیز اصولگرایان در کنار حفظ اصول و منطق رو به جلوی انقلاب اسلامی همواره سعی‌شان بر این خواهد بود تا در مسیر همراهی کانون‌های زر و زور قرار نگرفته و دستاوردهای نظام اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

حقیقت‌پور روشن بودن راه و سیاق اصولگرایان را در برابر همه فزون‌خواهی‌های ایادی کفر و استکبار و برخی دستاوردهای داخلی آنها را یادآور شد و بیان کرد: کشور ما در عین آرامش و حفظ حیات معنوی و ارزشی به یک فضای عملگرایی واقعی از سوی مسئولان و تصمیم‌گیری درست و نظارت شایسته از سوی نمایندگان مجلس نیاز دارد تا بیش از هر زمان دیگر بتوان حرکت‌ها و برنامه‌ریزی‌ها را درست و منطقی سر و سامان داد.

وی در مورد برخی از مسائل و موضوعات مطرح شده در استان و قصور نمایندگان در پیگیری آنها به عنوان فضای انتخاباتی پیش‌رو از سوی برخی کاندیداها یادآور شد: در چهار سال دوره نمایندگی خود در مجلس نهم سعی کردیم با اولویت پروژه‌های مختلف استان به ویژه طرح‌های زیرساختی را با دید واقع‌بینانه در اولویت قرار دهیم اما اینکه پروژه‌هایی همچون راه‌آهن اردبیل، پتروشیمی، چهار بانده کردن محور اردبیل ـ سرچم و برخی از طرح‌های تولیدی و صنعتی استان در حال توقف و رکود است این به دلیل شرایط خاص کشورمان است که یک رکود دشواری را سپری می‌کند.

این نماینده مجلس با رد تمام اظهارنظرهای غلط و غیرمنصفانه در ارتباط با تلاش نکردن نمایندگان اردبیل برای تصویب منطقه آزاد تصریح کرد: ما از ظرفیت مجلس اعم از لابی‌گری، ایجاد تعامل و ارتباط با همکاران نماینده، خواهش و تمنا و برقراری برخی از ضوابط و تلاش جدی در کمیسیون‌های تخصصی سعی کردیم تا لایحه منطقه آزاد به تصویب برسد اما باید قبول کرد که در برخی از موارد شرایط خاص مانع از آن می‌شود که یک لایحه و طرحی در مجلس رای بیاورد که لایحه مناطق آزاد اردبیل نیز از همین جنس بود که به دلایل شرایط خاص مجلس و مخالفت سرسخت تعدادی از نمایندگان به دلیل عملکرد ضعیف مناطق آزاد تجاری استان‌های مختلف این لایحه با رای مثبت نمایندگان روبه‌رو نشد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سهم خواهی ماهی مرکب از صیادان روس