سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بذرپاش: تعداد ثبت نام کننده ها در مجلس خبرگان قدری جای تامل دارد


بذرپاش: تعداد ثبت نام کننده ها در مجلس خبرگان قدری جای تامل داردجماران/ نماینده تهران در مجلس نهم نیز با اشاره به تعداد افراد ثبت نام کننده در دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان گفت: تعداد ثبت نام کننده ها در مجلس خبرگان، قدری جای تامل دارد.

مهرداد بذرپاش اظهار کرد: امیدواریم تمامی ثبت نام کننده ها باتوجه به احساس شایستگی که کرده اند در صحنه حاضر شده باشند

وی ادامه داد: البته در این مسیر برخی از حاضران هم باید باید با توجه به سوابق مختلف شان در بخش های متفاوت، دلیل حضورشان را توضیح دهند.
بذرپاش خاطرنشان کرد: با توجه به تعداد افرادی که برای انتخابات ثبت نام کرده اند، امیدوارم این میزان شور در انتخابات مجلس صرفا برای احساس تکلیف باشد؛ چون در شرایط فعلی، اصلی ترین مسئله کشور، موضوع اقتصادی است.

وی با اشاره به تعداد افراد ثبت نام کننده برای انتخابات خبرگان نیز تصریح کرد: تعداد افراد ثبت نام کننده در مجلس خبرگان قدری جای تامل دارد؛ زیرا خبرگان مجلسی با سطح علمی بسیار بالا است و سطح افرادی که برای این مجلس ثبت نام می کنند نسبت به مجلس شورای اسلامی، سطح متفاوتی است و این موضوع چنین پرسشی را مطرح می کند که این میزان ثبت نام با چه هدفی صورت گرفته است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: جماران جماران


ویدیو مرتبط :
پاسخ بذرپاش در مجلس به اظهارات ترکان