سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری عامل انتشار تصاویر یك زن در شبكه های اجتماعی


سرهنگ دوم مرتضی عسگری عصر دوشنبه با اعلام این خبر به رسانه های استان افزود: در پی شكایت زنی جوان مبنی سوء استفاده فردی از تصاویر خصوصی وی در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور كار مأموران دایره مبارزه با جرایم پلیس فتا قرار گرفت.
وی اظهار كرد: كارشناسان پلیس فتا با تحقیقات تخصصی در فضای سایبر، متهم را شناسایی و درعملیاتی او را دستگیر كردند.
سرهنگ دوم عسگری افزود: متهم در مواجهه بامدارك ومستندات پلیس اعتراف كرد و انگیزه خود از ارتكاب به این عمل مجرمانه را جلوگیری از قطع رابطه شاكی عنوان كرد.
سرپرست پلیس فتا استان گفت: بنا بر گفته های شاكی، متهم با فریب دادن و جلب اعتماد تصاویر خصوصی او را به دست آورده بود و قصد اخاذی از شاكی را داشته است.
سرهنگ عسگری از انتقال متهم با صدور حكم مرجع قضائی به زندان خبرداد و به شهروندان توصیه كرد: از انتخاب عكس شخصی به عنوان پروفایل نرم افزارهای شبكه های اجتماعی و اشتراك گذاری و ارسال اطلاعات خصوصی برای افراد غریبه در فضای مجازی خودداری كنند.
شبك **7360/ 6014/ 1917

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصاویر دستگیری عامل انتحاری قبل از انفجار