سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بوق زدن غیر ضروری خودروها در معابر شهری 400 هزار ریال آب می خورد


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ نوراله خادم اظهار كرد: پلیس با خودروهایی كه در سطح معابر شهری با اخلال در نظم عمومی و آلودگی صوتی باعث سلب آسایش مردم می شوند به طور جدی برخورد و از تردد آنها جلوگیری خواهد كرد.
وی با اشاره به ماده 21 آیین نامه دادرسی كیفری (جرائم مشهود) و همچنین به مستند ماده 618 قانون مجازات اسلامی افزود: پلیس با مظاهر علنی فساد و رانندگان سرمست غرور كه باعث بی نظمی و ایجاد مزاحمت و سلب آسایش مردم هستند، برخورد و خودروی آنها را توقیف و با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می كند.
رئیس پلیس راهور استان ایلام یادآور شد: بر اساس بند 2125 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، تولید صدای نامتعارف یا ناهنجار از بوق های شیپوری، لوله اگزوز، سامانه صوتی یا بلندگوی منصوب در وسایل نقلیه و امثالهم، در قانون 400 هزار ریال جریمه برای آن پیش بینی شده است.
سرهنگ خادم اظهار امیدواری كرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان شاهد كاهش حوادث و سوانح ترافیكی در سطح معابر درون شهری باشیم.
6119/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آسفالت ریزی معابر نیر با 2500 میلیون ریال اعتبار