سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سقف مدرسه‌ای در سردابه فروریخت / مصدومیت معلم و فرار دانش‌آموزان


به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بر اساس اعلام آموزش و پرورش ناحیه یک اردبیل یکی از معلمان حاضر در این مدرسه که نخواست نامش برده شود، اظهار کرد: این مدرسه اواخر تابستان امسال با نواقصاتی تحویل آموزش و پرورش شده اما جالب است این مدرسه را آموزش و پرورش به صورت رسمی تحویل نگرفته است.

وی با بیان اینکه در یک ماه اخیر برای دومین بار سقف این مدرسه خراب شده و به دلیل وضعیت نامناسب سقف کاذب و شیروانی آن با وزش باد این سقف بر سر دانش‌آموزان و معلمان خراب می‌شود، یادآور شد: با فداکاری که معلم انجام داد دانش‌آموزان ابتدایی این مدرسه از کلاس درس خارج شده و بخشی از این سقف کاذب شیروانی مدرسه بر سر معلم کلاس ریخته و وی از ناحیه سر دچار مصدومیت شده است.

در این مدرسه که تعداد 180 دانش‌آموز در مقطع ابتدایی تحصیل می‌کنند همچنان دل نگران وضعیت نامطلوب احداث بدون کیفیت این مدرسه هستند که بارها حادثه‌آفرین شده به طوری که یکی از مدیران آموزش و پرورش به صراحت اعلام کرده که باید هرچه سریع‌تر این مدرسه تخلیه شده و ما به هیچ‌وجه حاضر به تحویل این مدرسه نیستیم.

روستائیان وکیل‌آباد سردابه که از این شرایط ناراضی هستند و از ساخت مدرسه نوساز جدید با همکاری نوسازی مدارس با آجرهای بی‌کیفیت و دیگر مصالح نامرغوب ناراضی به نظر می‌رسند از آموزش و پرورش خواسته‌اند تا برای تامین سلامتی فرزندانشان هرچه سریع‌تر نسبت به تعمیر اساسی این مدرسه هنوز تکمیل و افتتاح نشده وکیل‌آباد اقدامی را انجام دهند.

انتهای پیام/62003/ع20

http://fna.ir/OSIXXK


ویدیو مرتبط :
سوار شدن دانش آموزان روی سقف اتوبوس سرویس مدرسه!