سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اسماعیلی خبر داد: ثبت شکایات فاجعه منا همچنان ادامه دارد


اسماعیلی خبر داد: ثبت شکایات فاجعه منا همچنان ادامه داردخبرگزاری صدا وسیما/ رئیس کل دادگستری استان تهران از ادامه ثبت شکایات و پیگیری‌ها در پرونده فاجعه منا خبر داد.

ثبت شکایات فاجعه منا همچنان ادامه دارد«غلامحسین اسماعیلی» در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: درحال حاضربخشی از پرونده شکایات از شهرستان‌ها به دادسراهای جنایی تهران امده و رسیدگی‌ها ادامه دارد.
وی با بیان اینکه پرونده فاجعه منا در دادسرای جرائم جنایی درحال رسیدگی است: به دادسراهای شهرستان‌های کل کشور از سوی دادسرای جنایی تهران نیابت داده شده تا خانواده جانباختگان فاجعه منا شکایت خود را از طریق این دادسرا‌ها به قوه قضاییه ارجاع دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: پرونده فاجعه منا از منظر حقوق بین‌المللی نیز در دست پیگیری است، کمیته حقیقت یاب نیز تشکیل شده تا ادلّه و مستندات این فاجعه جمع آوری و با دقت بررسی شود.
رئیس کل دادگستری استان تهران تاکید کرد: به محض تکمیل پرونده شکایات اولیاءدم جانباختگان منا، این پرونده وارد مراحل بعدی یعنی پیگیری در مجامع حقوقی بین‌المللی خواهد شد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: خبرگزاری صدا و سیما


ویدیو مرتبط :
بغض شدید مجری شبکه خبر هنگام اعلام خبر فاجعه منا