سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عملیات امداد و نجات برای یافتن سه زنبوردار گرفتار در رودخانه سیمره


محمد سلیمانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این سه زنبوردار مرد عصر دیروز در حین انجام كار زنبورداری در روستای زیرخاكی از توابع بخش هلیلان در حین عبور از رودخانه سیمره به علت سیلاب و طغیان رودخانه گرفتار شده اند.
وی با بیان اینكه از دیروز تاكنون این سه نفر بر روی تلی از خاك در میان آب های خروشان گرفتار هستند، اظهار كرد: تلاش برای نجاب این سه نفر از عصر دیروز آغاز شده بود ولی به دلیل طغیان بیش از حد رودخانه و حجم زیاد آب، تاكنون امكان نجات آنها فراهم نشده است.
سلیمانی افزود: برای تسریع در عملیات جستجو و نجات این سه نفر از میان آب های خروشان رودخانه سیمره درخواست اعزام بالگرد جمعیت هلال احمر كرده ایم و بالگرد هم اكنون در راه منطقه برای نجات این سه زنبوردار است.
وی تاكید كرد: با استقرار بالگرد جمعیت هلال احمر این سه نفر در قالب عملیات راپل (طناب) از میان آب های خروشان بیرون كشیده خواهند شد.
بارش های سیل آسای روز و شب گذشته موجب وقوع سیلاب در برخی مناطق استان ایلام مشكلاتی بوجود آورده است.
7171/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
عملیات مهیج نجات راننده گرفتار در سیل