سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف رانندگی در جاده لردگان 19مصدوم برجای گذاشت


مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی تماس مردمی روز شنبه با مرکز اطلاعات اورژانس 115 مبنی بر برخورد یک دستگاه مینی بوس و وانت نسیان در مسیر ارتباطی لردگان به سردشت، تکنسین های فوریت های پزشکی به محل حاثه اعزام شدند.
فرامرز شاهین روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بلافاصله پس از دریافت این پیام، تکنسین های فوریت های پزشکی اورژانس 115 به محل حادثه اعزام و پس از انجام اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهدای لردگان منتقل کردند.
وی گفت: در این حادثه 19 نفر از سرنشینان دو خودرو مجروح شدند که حال عمومی آنها رضایت بخش است.
شاهین، بستن کمر بند ایمنی را در کاهش میزان تلفات سوانح رانندگی مهم ارزیابی کرد و گفت: متاسفانه تجمع مردم در صحنه تصادف رانندگی، در عملکرد اورژانس 115 برای خدمت رسانی مطلوب خلل ایجاد می کند.
به گزارش ایرنا، جاده های استان چهارمحال و بختیاری به دلیل اتصال استان های جنوبی به مرکز و غرب کشور، از محورهای پرتردد محسوب می شود و اکثر راههای اصلی این استان هنوز چهار بانده نشده است.
علت وقوع این حادثه رانندگی هنوز از سوی پلیس راه استان اعلام نشده است.
7360/2097/ 2025

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
تصادف قطار در فیلادلفیا ۵ کشته برجای گذاشت