سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



واگذاری سه هزار جلد اسناد املاك بنیاد علوی به مردم شرق گیلان تا پایان امسال


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد سعیدی كیا یكشنبه شب در مراسم اهداء و واگذاری رایگان 500 فقره اسناد املاك بنیاد علوی در راستای الطاف رهبر معظم انقلاب در روستای قاسم آباد علیا بخش چابكسر شهرستان رودسر واقع در شرق استان گیلان، اظهار كرد: مجموع حجم مساحت املاك واگذار شده در روستای قاسم آباد، 132 هزار مترمربع و ارزش تقریبی آن، 140 میلیارد ریال است.
چابكسر از توابع شهرستان رودسر، در یكصد كیلومتری شرق مركز استان گیلان قرار دارد.
سعیدی كیا در ادامه سخنان خود، با تاكید بر این مطلب كه مردم باید در امر سرمایه گذاری در امور مختلف مشاركت كنند، افزود: این بنیاد در این زمینه از هیچ تلاشی در جهت حمایت همه جانبه از مردم مضایقه نخواهد كرد.
وی همچنین از امضای تفاهمنامه مشترك در سه استان شمالی كشور بین استانداری ها، بنیاد مستضعفان و سازمان شیلات به منظور سرمایه گذاری در بخش ماهیان خاویاری و پرورش ماهی در قفس خبر داد.
سعیدی كیا با بیان اینكه در آغاز، كار اجرای این طرح را در قالب پنج واحد شروع خواهیم كرد، اظهار كرد: این آمادگی و بستر وجود دارد كه هر چه تعداد واحد كه نیاز باشد، افزایش دهیم.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاكید بر این مطلب كه ما می خواهیم پول های بانك را در جهت توفیق و تامین معیشت مردم خرج كنیم بیان كرد: در خصوص سرمایه گذاری در بخش آبزی پروری ما تا ظرفیت 20تن، 10 میلیارد ریال وام پرداخت می كنیم.
وی تصریح كرد: توقع ما این است كه مردم وارد میدان شوند و در این عرصه ها و طرح ها مشاركت كنند.
سعیدی كیا سرمایه گذاری در واحدهای كوچك و خرد را نیز مورد تاكید قرار داد و گفت: هر كسی كه بتواند طرحی ارائه دهد، ما از طریق بانك به او تسهیلات پرداخت می كنیم و برای سال جاری، پرداخت 200 میلیارد ریال تسهیلات را در دستور كار داریم.
وی در مورد كارخانه سیمان دیلمان هم گفت: وظیفه ما این نیست كه راه بسازیم، ما باید كارخانه بسازیم و برای ترمیم جاده شوك - زیاز 19 هزار تن سیمان داده ایم و سه هزار تن دیگر هم خواهیم داد.
سعیدی كیا از اعطای تسهیلات در طرح توسعه و فرآوری فندق نیز خبر داد و گفت: این بنیاد 30 میلیارد ریال در این زمینه وام اعطا می كند و مصلحت را در این می بینیم كه مردم خودشان صاحب كار شده و از دسترنج خود منتفع و بهره مند شوند.
شهریورماه سال گذشته نیز 800 فقره اسناد املاك بنیاد علوی در راستای الطاف رهبر معظم انقلاب در روستای بازنشین بخش رحیم آباد شهرستان رودسر به صورت رایگان، به مردم اهدا شده بود.
شهرستان رودسر در 75 كیلومتری شرق مركز استان گیلان واقع است.
3019 / 2007 / 1539

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
واگذاری اسناد مسکن در کمشچه