سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هوای سرد و یخی تا پایان هفته جاری، همچنان بر زنجان حاکم خواهد بود


حسین سلطانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، میزان دما فعلی شهر زنجان را شش درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: این میزان دما در مقایسه با روز گذشته /جمعه/ در همین ساعت سه درجه سانتیگراد کاهش نشان می دهد.
وی، حداقل و حداکثر دما هوای زنجان در طی 24 ساعته گذشته را به ترتیب 7- و 3 درجه سانتیگراد ذکر و اظهار کرد : طی این مدت شهرستان خدابنده با میزان دما حداقل 9- و حداکثر 2- سردترین و آببر مرکز شهرستان طارم نیز با حداقل دما 1+ و حداکثر 11+ گرم ترین نقطه این استان بودند.
سلطانی افزود: امروز /شنبه/ بارندگی در سطح این استان به شکل ضعیف و بیشتر در حد افزایش ابر خواهد بود و روز یکشنبه و دوشنبه نیز شاهد بارش برف خواهیم بود و از روز سه شنبه تا پایان هفته جاری بارندگی اتفاق نخواهد افتاد.
597/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
استارت سرد موتور چهارچرخ kvf 400 در هوای یخی