سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازدید قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران از مرکز امور ایثارگران ناجا


به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و سردار زارعی معاون نیروی انسانی ناجا ضمن حضور در مرکز امور ایثارگران ناجا از ادارات و دوایر مختلف و نوع فعالیت های آنها بازدید به عمل آوردند.

سردار انصاری ضمن این دیدار، از عملکرد رئیس و کارکنان امور ایثارگران نیروی انتظامی که در راستای پیشبرد اهداف خدماتی و فرهنگی و همچنین رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گام های مؤثری برداشته‌اند تقدیر و تشکر نمودند.

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران، به روز بودن آمار و اطلاعات مرکز امور ایثارگران ناجا را بسیار ارزشمند تلقی نمود و امور فرهنگی پیش بینی شده، اطلاع رسانی خوب در حوزه های کاری، تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و همچنین ارائه خدمات و تسهیلات در خور شأن به جامعه هدف را جزء برنامه های راهبردی و مفید امور ایثارگران نیروی انتظامی دانستند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/2KAZ7W


ویدیو مرتبط :
مصاحبه مطبو عاتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران شهریار