سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



انهدام باند حرفه ای سارقان جیب بر در قم


به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا اسدی روز شنبه با اعلام این خبر افزود: در پی چندین فقره سرقت جیب بری از زائران در قم، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی معصومیه(س) استان قرار گرفت.
به گفته وی با افزایش تیم های گشتی در محل های سرقت و کنترل نامحسوس سارق، خانمی37ساله اهل یکی از استان های مرکزی، شناسایی و بلافاصله دستگیر شد.
اسدی با اشاره به کشف25هزار دینار عراقی از نامبرده، افزود: در ادامه متهم ضمن اعتراف، از همدستی چندین تن دیگر در این خصوص پرده برداشت.
وی گفت: نامبرده ضمن همکاری با ماموران و تماس با متهمان مشخص شد این افراد در حال خارج شدن از استان هستند که بلافاصله پس از هماهنگی با مقام قضایی استان تیم های عملیاتی راهی آزادراه قم - تهران شدند.
اسدی افزود: سپس در کیلومتر 22 این آزادراه در حالی که سارقان با یک دستگاه پژو پارس منتظر متهم بودند تا به آن ها بپیوندد با دیدن ماموران متواری شده و پول هایی را به بیرون از خودرو می ریختند که در نهایت پس از شلیک چندین تیر هوایی خودرو متوقف و هر چهار متهم خانم دستگیر شدند.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه افراد مذکور اهل استان های شمالی و مرکزی هستند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند. ک/1
1175 /

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
انهدام باند سارقان اینترنتی در مازندران